ازسوی رئیس دپارتمان داوری تشریح شد

عملکرد کمیته داوران فوتبال هرمزگان در سال 98/برگزاری آزمون آمادگی جسمانی داوران برای اولین بار در استان



رئیس دپارتمان داوری استان هرمزگان عملکرد این کمیته و دپارتمان داوری را در سال ۹۸ تشریح کرد.

به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید معماری گفت: در سال ۹۸ تلاش کردیم تا به اهداف مورد نظر خود دست یابیم و با حمایت رئیس و دبیر هیات کارهای بزرگی در کنار کمیته داوران برای نخستین بار انجام دادیم .
وی گفت : برگزاری آزمون آمادگی جسمانی داوران جهت انتخاب و معرفی به کشور در دو مرحله با حضور مسئول آمادگی جسمانی کمیته داوران کشور برای نخستین بار برگزار شد تا داورانی که لیاقت حضور در مسابقات کشوری داشتند بدون این که حقی از آن ها پایمال شود معرفی شدند.
معماری بیان داشت: برگزاری کلاس های باز آموزی قوانین فوتسال در شهرستان های استان هرمزگان از جمله کارهای انجام شده بود که در طول سال های گذشته این کار کمتر صورت می گرفت.

عملکرد کمیته داوران فوتبال هرمزگان


رئیس دپارتمان داوری استان هرمزگان از برگزاری گردهمایی روسای کمیته داوران شهرستان های استان هر سه ماه یک بار به میزبانی شهرستان های استان جهت پیگیری مشکلات داوران شهرستان ها خبر داد و گفت: این جلسات موجب می شود تا مشکلات شهرستان ها را از نزدیک لمس کنیم و آن را تا حدود زیادی برطرف کنیم.
وی از برگزاری آکادمی داوران جوان استان برای اولین بار در استان زیر نظر کمیته داوران کشور با حضور هشت داور آقا و بانوخبرداد و بیان کرد: با این کار داوران جوانی که شایستگی پیشرفت بیشتری دارند شناسایی شدند.

عملکرد کمیته داوران فوتبال هرمزگان


عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری استان هرمزگان گفت: برگزاری دوره های آموزشی آخرین تغییرات قوانین بازی فوتبال برای مربیان و تیم های استان هرمزگان از جمله کارهای دپارتمان و کمیته داوران استان بود که این کار مورد توجه تیم ها و مربیان قرار گرفت.
وی از برگزاری چهار کلاس داوری درجه سه و دوکلاس داوری در جه دو و یک کلاس داوری درجه ملی خبر داد و گفت : برگزاری این کلاس ها موجب شد تا داوران به موقع ارتقا پیدا کنند و در آینده مشکلی برای آن ها به وجود نیاید.
وی گفت: کلاس پیش فصل داوران فوتبال لیگ های دو و سه و لیگ های رده سنی و لیگ برتر استان به میزبانی شهرستان بندرعباس با حضور حدود 100 داور به صورت جداگانه انجام شد که این کلاس ها با حضور مسوولان کمیته داوران کشور انجام شد .
معماری گفت: کلاس پیش فصل داوران فوتسال بانوان استان هم با حضور حدود 50 داور به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار شد.
وی بیان داشت: ۷ داور آقا جهت حضور در کلاس پیش فصل لیگ های دو و سه کشور به میزبانی شهرستان البرز و ۷ داور از داوران زیر 25 سال استان به کمیته داوران کشور جهت قضاوت در مسابقات دره سنی معرفی شدند که برای نخستین بار بود که تمامی داوران از پس تست های آمادگی جسمانی بر آمدند.

عملکرد کمیته داوران فوتبال هرمزگان


رئیس دپارتمان داوری استان هرمزگان از چیدمان مسابقات استانی فوتبال و فوتسال ، لیگ های رده های سنی و لیگ های مختلف استان آقایان و بانوان هفته حداقل هفته ای ۲۵ بازی خبر داد و بیان داشت: این مسابقات با کمترین مشکلات داوری درسطح استان برگزار شد.
وی از اعزام داور آقا جهت حضور در کلاس پیش فصل لیگ یک کشور به میزبانی استان البرز، اعزام چهار داور بانوان فوتبال جهت حضور در کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتبال به میزبانی تهران برای نخستین بار و
اعزام دو داور آقا و دو داور بانوان جهت حضوردر کلاس های پیش فصل و قضاوت در لیگ های برتر و لیگ یک و دو فوتسال هم خبر داد و بیان داشت : برگزاری کلاس برای ناظرین داوری استان هم در سال گذشته داشتیم که کمک بزرگی برای کمیته داوران برای برطرف کردن مشکلات احتمالی داوران در مسابقات بود.
معماری اظهارداشت: برگزاری جلسات متعدد با مسئولین کمیته های مختلف کمیته داوران کشور در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های دپارتمان و کمیته داوران استان بود.

عملکرد کمیته داوران فوتبال هرمزگان


رئیس دپارتمان داوری استان هرمزگان از استعداد یابی داوران و حضور در محل مسابقات فوتبال و فوتسال جهت شناسایی داوران جوان خبر داد و گفت : با این کار تعدادی از داوران با استعداد شناسایی شدند که به آکادمی داوران کشور معرفی خواهند شد.
عبدالمجید معماری در پایان گفت: حضور دو داور از استان هرمزگان در کلاس پیش فصل لیگ برتر کشور برای جامعه داوری استان خبر خوشحال کننده ای بود که بعد از مدت ها صورت گرفت و مهم تر از همه این بود که بلاخره هرمزگان در لیگ برتر فوتبال صاحب یک داور وسط شد واین موضوع برای اولین بار اتفاق افتاد.

عملکرد کمیته داوران فوتبال هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها