اطفاء حريق يك فروند شناور صیادی در اسكله پشت شهر بندرعباس / این اسکله فاقد مجوز بهره برداري است




به گزارش صبح ساحل، مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان گفت: يك فروند شناور صيادي در اسكله پشت شهر بندرعباس طعمه حريق شدند كه با تلاش نيروهاي امدادي آتش سوزي مهار شد.
به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان، "اله مراد عفيفي پور" با اشاره به جزئيات اين حادثه آتش سوزي اظهارداشت: پیش از ظهر امروز 9 ارديبهشت يك فروند شناور فلزي با كاربري صیادی به دلایل نامعلوم در اسكله صيادي پشت شهر بندرعباس دچار حریق شدند.
وي افزود: پس از اعلام اضطرار بلافاصله تیم های امدادی و اطفای حریق دریایی و خشکی متشکل از سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني بندرعباس، دو فروند شناور ناجی، دو فروند يدكش هميار ناجي و شناور RIB متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی وارد عمل شدند.
عفيفي پور بيان داشت: به منظور جلوگیری از وقوع خسارت بیشتر، تیم مدیریت بحران حادثه وارد عمل شده و شناورهاي دیگر را از اسکله جدا و به گوشه ای امن منتقل نمودند.
مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان با اعلام پايان موفقيت آميز عمليات اطفاي حريق اظهار داشت: خوشبختانه حادثه مذکور هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان درحال انجام است.
دبير كميته ساماندهي و مديريت سواحل استان با بيان اينكه اسكله صيادي بندرعباس فاقد هر گونه مجوز بهره برداري است تصريح كرد: مكاتبات متعددي از سوي كميته ساماندهي و مديريت سواحل استان مبني بر لزوم اخذ مجوز از سازمان بنادر و دريانوردي و رعايت الزامات ايمني و زيست محيطي در اين اسكله به دستگاه ذيربط ارسال شده كه متاسفانه بر غم پيگيري هاي مكرر تاكنون اقدامي از سوي دستگاه مربوطه صورت نگرفته است .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها