«جواد اسماعیل نیا»، به عنوان امام جمعه بندرلنگه معرفی شد



 پس از استعفای آیت الله سید محمد جواد رکنی، امام جمعه بندرلنگه از این مسوولیت، در مراسمی حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

به گزارش صبح ساحل، نماینده ولی فقیه درهرمزگان روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه امام جمعه بندرلنگه  گفت: بنا به درخواست استعفای آیت الله رکنی و موافقت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با آن، مسوولیت به برادر دیگری سپرده می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: جواد اسماعیل نیا نیروی فعالی است که می‌تواند راه آیت الله رکنی را ادامه دهد.

وی بیان داشت: از جوانان و مسوولان شهرستان و استان تقاضا دارم مانند گذشته امام جمعه جدید را مورد حمایت قرار داده و همراهی کنند تا بتوانند در گام دوم با شتاب و سرعت بیشتر این مسیر را دنبال کنند. استاندار هرمزگان هم در این مراسم بیان داشت: سابقه طولانی آیت الله رکنی در استان و شهرستان باعث شده مورد تکریم و احترام همه باشند. فریدون همتی ابراز داشت: ان‌شاءالله امام جمعه جدید مسیری که آیت الله رکنی به اینجا رسانده‌اند را دنبال می‌کنند. وی گفت: مراتب تقدیر و سپاس خود را از آیت الله رکنی در شورای تامین به ایشان رسانده و به امام جمعه جدید خیر مقدم می‌گوییم. در این آیین از زحمات آیت الله محمدجواد رکنی که ۴۱ سال امام جمعه بندرلنگه بود تقدیر و حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها