در جلسه جبهه متحد اصولگرایان چه گذشت



صبح ساحل، سیاسی _ استاندار سابق هرمزگان در تحلیل فضای سیاسی کشور گفت: اصولگرایان در هر جبهه با هم برادرند و اولویت آنها باید اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه باشد. به گزارش روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان، جلسه ویژه ستادهای شهرستانی جبهه متحد اصولگرایان برگزار و در آن حسین هاشمی تختی استاندار سابق هرمزگان، ابراهیم معتمدی رئیس ستاد جبهه متحد اصولگرایان و پرویز سالاری دبیر اجرایی این جبهه سخنرانی کردند.در این جلسه حسین هاشمی تختی در کسوت ارشد سیاسی اصولگرایان هرمزگان با اشاره به دستاوردهای سی و ساله انقلاب اسلامی، به نقش رهبری معظم انقلاب در شکل گیری تحولات مختلف سیاسی و اجتماعی در ایران و منطقه پرداخت و اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی بیشتر از آن چیزی که بر پایه سیاست باشد، بر پایه فرهنگ و دیانت بود و امام خمینی (ره) تاکید داشت تا ماهیت انقلاب بر مبنای اصول فرهنگی بنا شود و به همین خاطر نیز دشمن پایه و اساس حملات خود را به نظام ولایی ما بر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی استوار کرده است تا ریشه های اعتقادی مردم را بخشکاند. وی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک تاکید راهبردی برای همه ملت ایران و اثرگذار در آینده ایران اسلامی است و باید محوریت برنامه ها و فعالیت ها را بر این حضور حداکثری معطوف کرد تا نمود واقعی انسجام عمومی مردم ایران به تصویر درآید.استاندار سابق هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت چندین جبهه اصولگرایی در این دوره از انتخابات، گفت: همه اصولگرایان با هم برادرند و باید اولویت اصلی شان اثبات کارآمدی دین در اداره امور جامعه و اثبات توانایی ها و توانمندی های نظام اسلامی باشد. اگر همگی در این مسیر حرکت کنیم پیروز واقعی نظام اسلامی و مردم ایران است و توسعه و پیشرفت و تعالی برای کشور به ارمغان می آید.

باید تکلیف مان را درست بشناسیم

حسین هاشمی تختی ادامه داد: جمهوریت و اسلامیت دو رکن نظام جمهوری اسلامی است و باید برای حفظ هر دو رکن نظام گام برداریم. باید تلاش کنیم تا افرادی به مجلس رای یابند که متعهد به هر دو رکن این قاعده اند و تبعیت از ولایت فقیه را به معنای واقعی آن می شناسند. باید ریشه دار ها به مجلس راه یابند تا در اثبات تبعیت از رهبری و خدمت به مردم نمونه باشند.ارشد سیاسی اصولگرایان هرمزگان عنوان کرد: باید راه را خوب شناخت و به تکلیف عمل کرد و پایان کار را به خداوند سپرد. باید اعتقاد را در عمل نیز نشان داد و برای مردم منشا خیر و برکت بود. اگر نگاهمان به این سمت و سو باشد، بدون شک پیروزی شکل خواهد گرفت و مسیرهای سخت هم هموار می شود.

جبهه متحد اصولگرایان به دیگر جبهه های اصولگرا به عنوان رقیب نگاه نمی کند

سالاری:همه به دنبال حضور حداکثری در انتخاباتیم و دینی را که انقلاب، امام خمینی(ره)، شهدای بزرگ و مقام معظم رهبری بر دوش ما دارند را ادا کنیم. دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان هرمزگان در سخنان خود با اشاره به ساز و کار شکل گیری جبهه متحد اصولگرایان در استان، اظهار کرد:  بر پایه خرد جمعی بنا بر این شد که حلقه ای از اصولگرایان در قالب جبهه متحد اصولگرایی در سراسر کشور از میان کاندیداها لیست انتخاباتی ارائه کنند تا زمینه شکل گیری مجلسی توانمند تر و همگرا فراهم شود بر همین اساس با معرفی  کاندیداهای اصولگرا به جبهه متحد اصولگرایان کشور ، زمینه برگزاری نظرسنجی ویژه ای در استان فراهم شد و نهایتا تیم های حرفه ای نظر سنجی در استان به شکل دقیق در هر حوزه انتخابیه فعالیت خود را تکمیل کردند.

معتمدی: نباید فراموش کنیم مجلس در راس امور است

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان هرمزگان نیز در بخش دیگری از این جلسه با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی در هرمزگان، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که مجلس در راس امور است و برای این امر باید افرادی را به مجلس بفرستیم که در ولایتمداری و دین داری نمونه باشند.وی گفت: نباید کاندیداهایی به مجلس راه یابند که به هر قیمتی حاضر باشند به مجلس بروند، باید در نسبت افراد مختلف با درجه اصولگرایی گوناگون آنهایی را انتخاب کرد که اخلاقی ترند.معتمدی افزود: نظرات اصلاحی هر یک از ستادهای استانی به نتیجه نظر سنجی ها اضافه و نهایتا لیست نهایی به مردم اعلام می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها