آغاز ویژه برنامه هفته دولت؛

بهره برداري از ۲۳۰ پروژه عمراني در هرمزگان



صبح ساحل، اقتصادی- استاندارهرمزگان اعلام كرد:همزمان با هفته دولت بهره برداري از۲۳۰ طرح و پروژه عمراني با هزينه سه هزار و ۹۲۰ ميليارد ريال دراين استان آغاز شد. به گزارش ايرنا ، ابراهيم عزيزي در نخستين روز از هفته دولت درمراسم افتتاح پروژه هاي عمراني هرمزگان افزود: مهمترين اين پروژه ها در زمينه هاي آموزش، انرژي، بهداشت و درمان، تربيت بدني، حمل و نقل، رفاه و تامين اجتماعي، مسكن، عمران شهري و روستايي، كشاورزي و منابع طبيعي مي باشد.

 

وي ۱۳۶ پروژه را در حوزه مسكن، عمران شهري و روستايي، ۲۹ پروژه در حوزه آموزش، ۲۳ پروژه در بخش انرژي، ۱۵ پروژه در بخش تربيت بدني،هفت پروژه در بخش حمل و نقل و ۱۳ پروژه در بخش منابع طبيعي و كشاورزي و هفت پروژه در حوزه هاي بهداشت و درمان و رفاه و تامين اجتماعي دانست. نماينده عالي دولت در استان هرمزگان خاطر نشان كرد: اعتبار هاي ريالي پروژ ها هفته دولت نسبت به سال گذشته افزايش داشته است بگونه اي كه اعتبار هاي پروژه هاي هفته دولت از دو هزار و ۶۵۳ ميليارد ريال در سال گذشته به سه هزار و ۹۲۰ ميليارد ريال رسيده است. وي يادآور شد: پروژه هايي همچون بازارچه مرزي ابوموسي، اجراي مرحله اول بندرگاه چند منظوره هرمز (نخل ناخدا)، بازسازي و بهسازي اسكله و ترمينال شهيدحقاني، راه روستايي برتمب-شهركهنه، مجتمع فرهنگي، ورزشي و توانبخشي ايثار(بلوك ورزشي), مركز سوانح و سوختگي بندرعباس، گازرساني و اجراي شبكه داخلي مرحله يك شهرستان بندرعباس، گازرساني شهرك هاي صنعتي شماره يك و دو بندرعباس، گازرساني قلعه قاضي،تخت،گودو،دهنو و (كلنگ زني)، تامين آب شهر بندرعباس، احداث بندر صيادي لاوان ، قطعه سوم باند محور سه راهي ميناب-رودان و بهسازي محور ميناب-جاسك آماده بهره برداري شده اند.

 

تجدید بیعت مدیران هرمزگان با آرمان های امام وشهدا

 

در اولين روز از هفته دولت استاندار هرمزگان و جمعي از مديران دستگاه‌هاي دولتي استان با حضور در گلزار شهداي بندرعباس با آرمان‌هاي امام راحل و شهداي گرانقدر تجديد بيعت كردند.   استاندار هرمزگان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفته دولت، گفت: مديران و مسوولان نظام اسلامي بايستي الگوهايي همچون رجايي و باهنر را به بهترين نحو معرفي كنند. وي ابراز كرد: جامعه اسلامي براي رسيدن به مقصد خود به شناخت بهتر چنين الگوهايي نياز دارد و اگر از اين موضوع غفلت كنيم ديگران الگوهاي كاذب خود را معرفي مي كنند. نماينده عالي استاندار هرمزگان اضافه كرد: انجام درست و صحيح اين امر آثاري همچون جريان شناسي، افزايش بصيرت افراد و گروه ها، حق شناسي و دشمن شناسي را براي جامعه دارد. عزيزي با بيان اينكه جشنواره شهيد رجايي به موقع و در وقت خود برگزار مي شود ، اضافه كرد: در آينده اي نزديك مراسمي براي تجليل از مقام كارمند نيز در استان برگزار مي شود. مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران هرمزگان نيز در اين مراسم گفت: در ۳۴ سال گذشته به اندازه ۳۴۰ سال خدمات رساني در استان انجام شده است. اسحاق دستگزين با اشاره به به بهره برداري رسيدن بزرگراه بندرعباس به سيرجان افزود: يكي از خدمات مهم نظام اسلامي در دولت هاي نهم و دهم تكميل و به بهره برداري رساندن اين بزرگ ملي مي باشد. در ادامه این مراسم مجتمع فرهنگی- ورزشی ایثار به بهره برداری رسید.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها