شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری «سینا» اعلام کرد:

الحاق12دستگاه خودروی سواری به ترمینال دو کانتینری بندرشهید رجایی و ساخت باشگاه ورزشی توسط این شرکت



با حضور مسئولین ارشد اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا یک باب سالن ورزشی درمحل ترمینال دو کانتینری بندر شهید رجایی مورد بهره برداری قرارگرفت و ۱۲ دستگاه خودرو سواری نیز به منظور ارائه خدمات اداری و عملیاتی به این مجموعه الحاق شد .
به گزارش صبح ساحل، این آیین ظهر سه شنبه ۲۷ آبان ماه در ترمینال دو کانتینری بندر شهید رجایی و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و مراقبتی برگزار شد. دکتر «طراح زادگان» مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تقویت و توانمندسازی معیشت کارکنان شرکت اظهار داشت :هرآنچه امروز در این حوزه شاهد آن هستیم رهین تدابیر و راهبردهای ریاست بنیاد بود که با ساخت اماکن ورزشی و رفاهی و خرید چندین دستگاه خودرو برای شعب شرکت در بنادر کشور موافقت نموده و همواره بر تقویت روحیه کارکنان و ارائه خدمات مطلوب به کارکنان تاکید دارند.آقای «طرح زادگان» به برنامه ریزی برای ارتقاء آموزش ها و مهارت ها  برای تخصص پرسنل نیز اشاره داشت و تصریح کرد : آنچه به عنوان تقویم آموزشی مد نظر است بهره گیری کارکنان از علوم و تخصص روز  است و برگزاری دوره های آموزشی را با هدف تقویت و توانمند سازی کارکنان به جد دنبال می کنیم .
مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا گفت: براساس استماع صحبت همکاران و امکان سنجی صورت گرفته ساخت یک مجموعه ورزشی با هدف ایجاد شور و نشاط  در کارکنان در دستور کار قرار گرفت و این مجموعه با مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال ساخت و با خرید ۷ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به انجام رسید و امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.وی ادامه داد : به منظور تسهیل و تقویت ارائه خدمات اداری و عملیاتی ۱۲ دستگاه خودرو سواری جمعا به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال خریداری و این خوردوها نیز به ناوگان حمل ونقل شرکت ملحق می شود.مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا حرکت در مسیر سیاست گذاری های سازمان بنادر و دریانوردی را ارجح امور دانست و گفت آنچه در جلسات اعضای هیات عامل به تصویب می رسد، متناسب با سیاست های ابلاغی از سوی سازمان و اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان است و ماخود را ملزم به اجرای کلیه ابلاغیه ها می دانیم.عضو هیات مدیره شرکت توسعه  خدمات دریایی و بندری سینا به راهبر تدوین شده در راستای توسعه فعالیت های شرکت نیز اشاره ای داشت و گفت : شرکت سینا سالیان سال در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین و پرحجم ترین بندر کشور انجام وظیفه کرده و مدتی است که موضوع سینای بین الملل در دستور کار قرار گرفته است .
وی ادامه داد : هدف گذاری انجام شده حضور و دستیابی به جایگاه اولین پورت اپراتور جمهوری اسلامی ایران در بنادر خارجی که مد نظر سازمان بنادر و دریانوردی و تحت سیاست های آن مجموعه است می باشد . طراح زادگان گفت:تحقق این امر باعث تقویت دهانه های صادراتی،توسعه انسانی و تجربی شرکت خواهد شد.وی انجام این مهم را در بهره گیری از نظرات و دیدگاه های اندیشمندان و صاحبنظران این حوزه برشمرد و گفت:در این مسیر نظرات و توصیه های اصحاب فن بسیار راهگشا است.معاون برنامه ریزی،توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در این مراسم به حضورتجاری ایران در دو گستره خلیج فارس و دریای عمان اشاره کرد و گفت:هرچه ما به منابع انسانی که به عنوان سرمایه های اصلی گرداننده چرخ های بزرگ اقتصادی یک کشور فعالیت می کنند توجه نماییم،جایگاه کشور را در همه امور در توسعه دریا محور و اقتصاد دریا پایه می توانیم قوت بخشیم .
 
محمود صابری با بیان اینکه درجهان امروز نیروی انسانی نه به عنوان یک نیروی یدی که به عنوان یک منبع و ثروت خالق دستاوردهای بزرگ مورد توجه است تصریح کرد:اگر در جهان به هوشمندسازی ،تکنولوژی و فناوری اشاره می شود نباید فراموش کرد که همه این اتفاقات صورت گرفته در محیط پیرامون خالق ،ناصب و مجری آن انسانها هستند .صابری ضمن قدردانی از اهتمام ویژه مسئولین شرکت سینا به مسائل مربوط به نیروی انسانی اظهارداشت: این مکان ورزشی که امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد، مبین این است که سلامت جسمی و روحی کارکنان ساعی این مجموعه امری مهم برای مدیران ارشد است .
در ادامه این مراسم از جمعی از شرکت کنندگان در مسابقات نقاشی و غدیر شناسی که به همت حوزه فرهنگی شرکت سینا برگزار شده بود با اهداء جوایز قدردانی شد،همچنین از تعدادی از کارکنان حوزه عملیات و IT با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 2
مهدی جلیلیان
۱ شهریور ۱۴۰۰
سلام درود بر اقای خوبان جناب اقای دکتر فقیری خواستم تقدیر تشکر کنم از جناب اقای دکتر فقیری ... که ما را را از بیکاری دریافت و خدا را شاکرم الان مسول حفاظت شرکت خدمات بندری سینا هستم .
نعمت
۲۹ آبان ۱۳۹۹
با سلام خواستم بگم ای کاش مسئولین اداره بندر و شرکت سینا یه فکری هم برای حقوق و معیشت پرسنل میکردن. الان واقعا همه چی گرون شده ضمنا عاجزانه خواهش میکنیم که با یک روز استراحت هفتگی موافقت کنند.......
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها