گروه بندی مسابقات لیگ قهرمانی نونهالان کشور

البدر بندرکنگ در گروه دوم قرار گرفت



گروه بندی مسابقات لیگ قهرمانی نونهالان باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد. سازمان لیگ فوتبال ایران،  گروه بندی مسابقات را اعلام کرد و تیم البدرکنک در گروه دوم قرار گرفت. 

به گزارش صبح ساحل، تیم البدربندر کنگ در گروه دوم با تیم های فولاد خوزستان، سهراب اهواز، استقلال بوشهر، پارس برازجان، آریان اهواز و خلیج فارس شیراز هم گروه است. در  گروه یک تیم های نوین فولاد یزد، نماینده فارس، سپاهان اصفهان، ستارگان سیلک کاشان، مس رفسنجان و مس کرمان ، در گروه سوم تیم های عقاب لنگرود، مهدیه تبریز، کیا تهران، شهرداری اردبیل، دبیری تبریز و ملوان بندر انزلی و در گروه چهارم  تیم های ذوب آهن نسل جوان ، متین بابل، پدیده ساری، سپاهان گرگان، کاپیتان امل، شاهین آمل و استیل البرزآق قلا قرار دادند. مسابقات در مرحله اول به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. تیم های اول هر گروه میهمان بازی رفت هستند.

از هر گروه تیم های اول و دوم به مرحله  دوم صعود می کنند. مسابقات مرحله دوم به صورت ضربدری و رفت و برگشت برگزار می شود و در گروه یک تیم اول گروه یک + با تیم دوم گروه دو، در گروه دوم تیم اول گروه دو با تیم  دوم گروه یک در گروه سوم  تیم اول گروه سوم با تیم دوم گروه چهارم و در گروه چهارم تیم اول گروه با تیم  دوم گروه سوم بازی می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها