اولین مناظره انتخاباتی؛ فردا ساعت ۱۶/ در صورت تغییر نظر شورای نگهبان مناظره فردا لغو می‌شود



ساعت دقیق مناظره انتخاباتی میان کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.

 

به گزارش صبح ساحل، طبق برنامه‌ریزی کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اولین مناظره انتخاباتی فردا ۱۵ خردادماه در ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. بر این اساس قرار است کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۱۵ فردا در محل برگزاری مناظرات انتخاباتی حاضر شوند.

قرار است در صورت تغییر نظر شورای نگهبان در خصوص احراز صلاحیت ها مناظره انتخاباتی فردا لغو شود.

 

گفتنی است؛ حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز در سخنانی به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی(ره)  با اشاره به نکاتی درباره انتخابات پیش رو فرمودند: به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، ظلم وجفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان که خانواده‌های محترم و عفیفی بودند، نسبتهای خلاف واقع داده شد که بعداً  ثابت شد آن گزارشها غلط و خلاف است.

ایشان با اشاره به انتشار این موارد در بین مردم و در فضای مجازیِ رها و بدون قید و بند، تأکید کردند: حفظ آبرو جزو بالاترین حقوق انسانها است بنابراین خواهش و مطالبه من از دستگاه‌های مسئول این است که مواردی را که گزارش خلاف واقع راجع به فرزند یا خانواده کسی داده شده، جبران کنند.

 

سخنگوی شورای نگهبان در حساب توییتری خود درباره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه درباره احراز صلاحیت‌ها نوشت: ‌فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی فصل الخطاب و حکم ایشان لازم الاتباع است.

کدخدایی یادآور شد: شورای نگهبان با اذعان به اینکه مصون از خطا نمی‌باشد به زودی نظر خود را اعلام خواهد کرد.

منابع: ایسنا، ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها