آگهی مزایده خودرو سواری بموجب پرونده های اجرائی تاریخ /11/مردادماه سال /1400



بموجب پرونده های اجرائی کلاسه 139704023114000033 ششدانگ یکدستگاه خودرو سواری که در مالکیت متعهد خانم اقدس امیری فرزند دادمحمد می باشد و بعلت بدهی به صندوق کارآفرینی امید منجر به توقیف خودرو گردیده ، و طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری ارزش ششدانگ خودرو به ارزش هفتصد و بیست میلیون ریال ارزیابی شده و اعتراضی از طرفین به قیمت خودرو نشده  و ارزیابی قطعی گردیده است.
 مشخصات خودرو بدین شرح می باشد:  یکدستگاه خودرو سواری تیبا مدل 1393، شماره انتظامی ایران 653-94ب73، بشماره شاسی NAS811100E5779123 و شماره موتور 8128264 رنگ سفید، نوع سوخت بنزین، بدنه و اتاق سالم، سپر جلو و گلگیر جلو سمت راست و چپ نیاز به بازسازی دارد. درب موتور نیاز به رنگ آمیزی دارد، فاقد بیمه نامه ، گیربکس و سایر قسمت های فنی در حل مدل می باشد، خلافی خودرو نامعلوم است . خودرو فوق از ساعت 9 الی 12 روز چهارشنبه 24/05/1400 واقع در شعبه اجرای ثبت میناب،بلوار آل محمد(ص)، جنب اداره کار از طریق مزایده حضوری بفروش می رسد. مزایده  از مبلغ پایه کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی نقدا فروخته می شود. مطابق ماده 136- اصلاحی شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به حساب سپرده ثبت و حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است . برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتیکه ظرف مهلت مقرر، مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند، مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد. در اینصورت ،عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد. و لازم به ذکر است پرداخت 
بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است. ضمنا چنانچه روز مزایده بصورت غیر مترقبه تعطیل رسمی گردد، مزایده در اولین روز اداری در همان ساعت و مکان برگزار خواهد شد. و همچنین اینکه رسید پرداخت 10 درصد بایستی روز قبل از مزایده به تائید شعبه اجرای ثبت برسد. 
تاریخ انتشار : دوشنبه 11/05/1400 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها