آگهی مزایده خودرو سواری ششدانگ یکدستگاه خودرو سواری تاریخ /10/شهریورماه سال /1400



موجب پرونده های اجرائی کلاسه 139904023114000417 ششدانگ یکدستگاه خودرو سواری که در مالکیت متعهد :اسداله ذاکری فرزند غلامعلی می باشد و بعلت بدهی منجر به بازداشت خودرو گردیده ، و طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری ارزش ششدانگ خودرو به ارزش یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال ارزیابی شده و اعتراضی از طرفین به قیمت خودرو نشده  و ارزیابی قطعی گردیده است.

 مشخصات خودرو بدین شرح می باشد:  یکدستگاه خودرو سواری پژو PARS XU7 مدل 1398، شماره انتظامی 

ایران 94-974ب53، بشماره شاسی NAAN01CE3KH502176  و شماره موتور 124K1304665 رنگ سفید، نوع سوخت بنزین، بدنه و اتاق سالم، گلگیر جلو سمت چپ پوسیدگی دارد  و نیاز به بازسازی دارد. درب موتور به علت تصادف نیاز به بازسازی و نقاشی دارد،چراغ عقب سمت راست شکسته، شیشه ها سالم، لاستیک ها دارای آج، موتور و گیربکس و سیم کشی و سایر قسمت های فنی در حد مدل می باشد. خلافی خودرو هشت میلیون ریال می باشد . خودرو فوق از ساعت 9 الی 12 روز یکشنبه 28/06/1400 واقع در میناب،بلوار آل محمد(ص)، جنب اداره کار از طریق مزایده حضوری بفروش می رسد. مزایده  از مبلغ پایه کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی نقدا فروخته می شود. مطابق ماده 136- اصلاحی شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به حساب سپرده ثبت و حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است . برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتیکه ظرف مهلت مقرر، مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند، مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد. در اینصورت ،عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد. و لازم به ذکر است پرداخت 

بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است. ضمنا چنانچه روز مزایده بصورت غیر مترقبه تعطیل رسمی گردد، مزایده در اولین روز اداری در همان ساعت و مکان برگزار خواهد شد. و همچنین اینکه رسید پرداخت 10 درصد بایستی روز قبل از مزایده به تائید شعبه اجرای ثبت برسد. 

تاریخ انتشار : چهارشنبه مورخ 10/06/1400 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها