دستبند پلیس بر دستان پزشک و دستیاران قلابی



مردی ۴۵ ساله با مدرک زیر دیپلم  که خود را پزشک معرفی کرده به همراه ۴ نفر  زن جوان در بندرعباس  دستگیر شد.   وی با جعل مدرک پزشکی خود را  متخصص پوست ومو وزيبايي می نامید مدعی بود  مطب اصلی اش در تهران است.این مرد کلاهبردار ،طی دو سال در رفت به آمد به بندرعباس،با در اختیار گرفتن مکانی  در  آرايشگاه هاي زنانه و یا منازل اشخاص   اقدام به طبابت و انجام امور تخصصي پزشکی  می کرد.  او برای رد گم کنی  هر چند ماه یک بار مکان را تغییر می داد تا اینکه با شکایت مالباختگان و قربانیان  ، شناسایی و  در طی ۳ روز اخیر  در حین انجام طبابت دستگیر شد.
ماجرا  دستگیری
 
به گزارش صبح ساحل،فرمانده انتظامی استان هرمزگان  در تشریح این خبر گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان در پی دریافت خبری مبني براينکه شخصي تحت عنوان متخصص پوست ومو وزيبايي هفته ای يکبار از تهران به بندرعباس مراجعه و در اماکني مانند آرايشگاه هاي زنانه ومنازل اشخاص اقدام به طبابت و انجام امور تخصصي پزشکي مي کند ، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قراردادند.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پلیس آگاهی استان با تشکیل تیمی با رصد های اطلاعاتی و فنی به عمل آمده محل کار پزشک قلابی را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی تعداد یک پزشک و 4 دستیار قلابی را حین انجام اقدامات پزشکی غیر قانونی دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت آنان تعدادی اقلام و تجهیزات پزشکی مربوط به جراحی و زیبایی و همچنین تعدادی کارتهای جعلی پزشکی و دستیاری کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهم به جهت جلوگيري از کشف اقدامات مجرمانه خود در هرمراجعه به بندرعباس، مکان فعاليت خود را تغيير داده وحضورش را در بندر عباس از طريق قابليت وضعيت(status) برنامه واتس آپ اعلام می کرده ونوبت دهي به مشتریان نيز فقط از طريق برنامه مذکور انجام مي شده است.
سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: متهم در بازجويي های فنی صورت گرفته به جعل کارت شناسايي سازمان نظام پزشکي واستفاده از آن اعتراف و معترف شد که از طريق همدستان خود که يکي از آنها متصدي يک آرايشگاه زنانه بوده اقدام به تهيه محل فعاليت وهمچنين جذب افراد مي کرده است.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که تا کنون بیش از یکصد شاکی جهت طرح شکایت از آسیب های وارده توسط تیم مذکور به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست چنانچه فرد یا افرادی از تیم پزشکان قلابی دستگیر شده شکایتی دارند برای پیگیری موضوع به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه نمایند
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها