آیین کلنگ زنی ساخت مدرسه مدرن با حضور استاندار در بستک



خدمات چشم گیر و بی بدیل شیخ مصطفی شیخ عبدالطیف در عرصه علم و فرهنگ بار دیگر با کلنگ زنی یک آموزشگاه مدرن در بستک رقم خورد.

                    
به گزارش صبح ساحل، احداث مدرسه مدرن وبه روز مصطفویه در بستک کلید خورد.
امید بنی عباسی به عنوان نماینده خیر در این پروژه درگفتگو با صبح ساحل ویژه بستک ضمن اشاره به نیاز شهربستک به داشتن مدرسه ای مدرن با امکانات خوب گفت:آیین کلنگ زنی مدرسه مصطفویه با حضور استاندار ودیگر مسئولین شهرستان انجام گرفته ودرحال حاضر در مرحله دریافت مجوز ساخت از شهرداری است که مجوز آن تایید شده و پس از آماده شدن مجوز بلافاصله کار ساخت وساز آن شروع خواهد شد.
وی در ادامه افزود:این مدرسه در زمینی به مساحت ۲۶۰۰مترمربع وبا زیر بنای ۲۰۰۰مترمربع در دو طبقه ساخته می شود .
او همچنین تصریح کرد؛زمین مدرسه توسط خیرین از شهرداری خریداری شده وتمام هزینه ساخت تا تکمیل آن برعهده خود خیرین می باشد ومدرسه کاملا خیرساز است.
امید بنی عباسی اظهار داشت :مدرسه جدید مدرسه ای مدرن وبه روز خواهد بود که تمام امکانات رفاهی و فرهنگی را دارا می باشد
و علاوه بر امکاناتی که یک مدرسه نیاز دارد این مدرسه دارای سالن سمعی بصری، سالن آمفی تئاتر وهمچنین سالن بازی برای کودکان مقطع ابتدایی خواهد بود که در نوع خود می توان گفت در حال حاضر اولین مدرسه با این سبک وامکانات در استان است.
او در پایان گفتگو با بیان اینکه ساخت واحداث این پروژه به زودی آغاز می شود اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال جاری کار ساخت واحداث آن تکمیل و سال آینده به بهره برداری برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها