با حضور ۱۳ تیم آغاز شد

لیگ برتر فوتبال بخش مرکزی بندرعباس



مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان بخش مرکزی بندرعباس شروع شد.

       

به گزارش صبح ساحل،  رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان بخش مرکزی بندرعباس با برگزاری هفته اول و انجام شش بازی شروع شد.
ابراهیم آخشیجان ریئس هیات فوتبال بخش مرکزی در خصوص برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان بخش مرکزی بندرعباس ۱۳  تیم در دو گروه به صورت دوره ای در ورزشگاه شهید عون آبسته محله نو ایسین با هم رقابت می کنند.
وی افزود: تیم های استقلال قلعه ، سرخ پوشان تازیان ، ثار محله نو ایسین ، نصر تازیان بالا ، وحدت مغ احمد ، فردوس فتح درگیر درگروه اول و تیم های پیروزی پشته ایسین ، امید نوین چهچکور ، توحید پاتل ، اسپنگل قلات پایین ، ابوذر فاریاب و امید سرریگ در گروه دوم با هم به رقابت می پردازند.
در هفته اول این رقابت ها و در بازی های انجام شده تیم فوتبال ثار محله نو ایسین با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال نصر تازیان بالا به برتری رسید و تیم وحدت مغ احمد با نتبجه یک بر صفر مقابل فتح درگیر پیروز شد.  بازی تیم های فوتبال استقلال قلعه و سرخ پوشان تازیان با نتیجه مساوی یک یک به پایان رسید.  تیم فوتبال پیروزی  با نتیجه سه بر یک مقابل تیم فوتبال امید نوین چهچکور به برتری دست یافت . تیم توحید پاتل با نتبجه سه  بریک از سد اسپنگل قلات پایین گذشت و  دیدار تیم های فوتبال ابوذر فاریاب و امید سرریگ با نتیجه مساوی یک یک به پایان رسید. تیم فردوس پاتل بنوبند نیز در هفته اول رقابت های لیگ برتر بزرگسالان بخش مرکزی با قرعه استراحت روبرو شد.
قهرمان رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان بخش مرکزی به عنوان نماینده بخش در مسابقات فوتبال زیر گروه لیگ شهرستان حضور خواهد یافت.

   

لیگ برتر فوتبال بخش مرکزی بندرعباس

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها