با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور؛

عملیات ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویان در هرمزگان آغاز شد



عملیات ساخت یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد هرمزگان امروز چهارشنبه با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسوولان استانی در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد زهرایی»، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم که به صورت نمادین در روستای ایسین شهرستان بندرعباس برگزار شد، گفت: طرح یکهزار و ۵۰۰ واحدی مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد هرمزگان در مدت۲ سال با همکاری سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود. وی بیان داشت: در مرحله نخست ۱۵۰ واحد مسکونی کلنگ زنی شد و مابقی واحدهای مسکونی نیز در دهه فجر امسال عملیات ساخت آن آغاز می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با هم افزایی دستگاه های مرتبط کیفیت این پروژه ساختمانی با مشخصات فنی و مهندسی باشد و مسکن امنی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شود.

«جلیل تراهی»، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این آیین اظهارداشت: این یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های روستایی و شهرهای کوچک زیر ۲۵ هزار نفر  با زیربنای هر واحد ۵۰ مترمربع ساخته می شود. تراهی افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی افزون بر ۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال هزینه اختصاص داده شده است. وی در پایان با قدردانی از همکاری و مشارکت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه های مختلف حمایتی نیازمندان، یادآورشد: از جمله تعامل کمیته امداد و مجموعه بسیج سازندگی استان که در چند سال اخیر اتفاق افتاده است می توان به رزمایش کمک های مومنانه و پویش های  ایران مهربان، اطعام حسینی، اطعام مهدوی و غیره اشاره کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها