مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبرداد:

معافیت مددجویان کمیته امداد هرمزگان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از اجرای طرح تخفیف یا معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز مددجویان این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «جلیل تراهی»، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باید برای بهره‌مندی از تخفیف یا معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز شماره اشتراک کنتورهای خود را در سامانه «سها» این نهاد ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح تخفیف یا معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد در استان هرمزگان اجرایی شد، افزود: در این طرح مددجویان بدون مراجعه حضوری به این نهاد می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی امداد هوشمند و کارآمد «سها» به نشانی soha.emdad.ir از طریق اینترنت گوشی همراه خود با کد ملی سرپرست در قسمت نام کاربری و رمز عبور اقدام به ثبت اشتراک قبوض خود کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان ادامه داد: همچنین مددجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت شماره اشتراک کنتورهای خود در این سامانه اقدام کنند.

تراهی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۸۷ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان هستند که از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها