تحویل یک میلیون قطعه زمین روستایی تا پایان امسال در کشور



وزیر راه و شهرسازی از تحویل یک میلیون قطعه زمین روستایی تا پایان امسال در کشور خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهرداد بذرباش در آیین افتتاح ۱۳۱۹ واحد نهضت ملی مسکن، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم در دولت و پیگیری‌های رئیس جمهور شهید، نهضت ملی مسکن بود که شتاب خوبی گرفته است.

وی با بیان اینکه در تامین زمین شهری  و روستایی در سراسر کشور از یکصد هزار هکتار عبور کرد، افزود: نیاز لرستان در بحث تامین زمین ۳۰۰۰ هکتار است و بیش از ۲۰۰۰ هکتار تاکنون تامین شده و مابقی هم در حال تامین است و امروز نیز ۳۱۹۰ واحد در بخش‌های مختلف روستایی و شهری در قالب پروژه نهضت ملی مسکن تحویل مردم می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود؛ در سراسر کشور از عدد دو میلیون و ۶۵۳ هزار واحد عبور کردیم و از این تعداد ۵۶۰ واحد تقدیم مردم و مابقی در مسیر اتمام و تحویل به متقاضیان در بخش‌های مختلف است.

وی گفت: در بخش روستایی نیز از مجموع ۵۵۰ هزار واحدی که در سراسر کشور آغاز شده که نزدیک به ۳۰۰ هزار واحد تحویل مردم شده است.

بذرپاش افزود: هدفگذاری ما در این دولت تحویل یک قطعه زمین روستایی تا پایان ۱۴۰۳ بوده است؛ تاکنون ۶۰۰ هزار قطعه آن تایید شده و در مسیر تحویل قرار گرفته است، البته بیش از ۱۰۰ هزار قطعه تحویل مردم شده است و تمام این اتفاقات با دستور رئیس جمهور شهید رخ داده است.

این وزیر دولت سیزدهم گفت: دولت بعدی حتما این مسیر را ادامه دهد و تحویل زمین و اتمام عملیات اجرایی واحدهای آغاز شده را انجام دهد، از مجموع ۲۴۰ هزار مسکن مهر رسیده به دولت سیزدهم بیش از ۱۳۸ هزار مسکن تحویل و ۱۰۲ هزار واحد باقی مانده تا پایان سال بخش زیادی از آنها تحویل مردم می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها