معاون استاندار:

روند کاهشی شیوع کرونا در هرمزگان با تکمیل واکسیناسیون تداوم می‌یابد



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و همچنین تکمیل واکسیناسیون به خصوص تزریق دوز سوم، روند کاهشی شیوع کرونا تداوم خواهد یافت.

 

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا درهرمزگان افزود: متأسفانه از پنج نفر فوت شده بر اثر ابتلا به کرونا در هرمزگان در روز گذشته، چهار نفر واکسن تزریق نکرده بودند که این امر اهمیت واکسیناسیون در جلوگیری از ابتلا و فوت ناشی از کرونا را نشان می‌دهد.

وی از مردم هرمزگان خواست هرچه سریع‌تر جهت حفظ سلامتی، نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارکرد: خوشبختانه میزان واکسیناسیون نوبت اول و دوم در استان بسیار خوب است و از مردم می خواهیم از نوبت سوم واکسن نیز به همین میزان استقبال بالایی داشته باشند.

رئوفی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری هرمزگان و آب و هوای مناسب این استان در ایام نوروز، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل را جهت پذیرش گردشگران نوروزی و ارائه خدمات در این ایام داشته باشند و همچنین با جدیت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نظارت شود.

وی گفت: امیدواریم با اتخاذ تمامی تدابیر به خصوص در زمینه موارد بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به کرونا، نوروز خوبی را داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها