«عبدالحميد حمزه پور»، مدیرعامل آبفا هرمزگان می‌شود


نویسنده: صبح ساحل

بنا بر اطلاعات كسب شده «عبدالحميد حمزه پور» مدير اسبق شركت آب و فاضلاب روستايى هرمزگان، سكاندار مديرعاملى جديد شركت آب و فاضلاب هرمزگان خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، «عبدالحميد حمزه پور» اصالتاً اهل بخش احمدى شهرستان حاجى آباد و فارغ تحصيل در مقطع كارشنايى مهندسى عمران و مقطع ارشد مديريت اجرايى ، دانشگاه هرمزگان است. وی مدير اسبق شركت آب و فاصلاب روستايى هرمزگان طى سال هاى ٨٩ تا ٩٧ بوده و در اواخر سال ٩٧ به عنوان مدير عامل آبفا شهرى استان بوشهر منصوب و پس از ادغام و يكپارچه سازى شركت هاى آبفا شهرى و روستايى در استان بوشهر به عنوان مدير عامل آبفا استان منصوب و ادامه فعاليت داد.
بنابر شنیده‌ها به زودى با پيگيرى استاندار هرمزگان و موافقت وزارت نيرو، بار ديگر به استان به عنوان مدير عامل شركت آب و فاصلاب هرمزگان برمی‌گردد.
كارشناس آب در سازمان جهاد سازندگى اسبق، مدير طرح و برنامه شركت آبفا روستايى استان در بدو تشكيل و سپس مدير امور آبفا شهرستانهاى حاجى آباد، ميناب و سيريك، معاون مالى، پشتيبانى و منابع انسانى شركت آبفا روستايى هرمزگان و به مدت بيش از ٨ سال مدير عاملى شركت آبفا روستايى هرمزگان و بيش از ٣ سال مدير عاملى آبفا شهرى و استانى بوشهراز سوابق حمزه پور است.
احداث و بهره بردارى بيش از ٢٠ سايت آبشيرين كن، مطالعه و عمليات اجرايى ٣١ مجتمع آبرسانى روستايى، كاهش آبرسانى سيار روستاهاى استان از بيش از ٦٠٠ روستا به حدود ١٠٠ روستا در استان هرمزگان اشاره كرد، در استان بوشهر هم شروع و عمليات احداث بالغ بر ظرفيت ١٥٠ هزار مترمكعب آبشيرين كن در حوزه شهرى و روستايى اين استان، احداث و نوسازى بسيار شبكه ها و خطوط آبرسانى در سطح شهرها و روستاهاى، احداث و توسعه شبكه‌هاى فاضلاب شهرى از جمله اقدامات اوبوده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها