کشف بیش از ۱۶۹ کیلوگرم موادمخدر در حاجی آباد



جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تیزبینی و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد، ۱۶۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهرداد مشوق»، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد، شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محور‌های فرعی روستایی این شهرستان به راکب یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و دستور توقف دادند.

او افزود: راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی متهم عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن وسیله نقلیه و استفاده از تاریکی شب از محل متواری که در بازرسی دقیق صورت گرفته، از موتور سیکلت ۹۰ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ماموران انتظامی پاسگاه فارغان این شهرستان طی عملیاتی دیگر در شب گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده که در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریز سریع خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۷۹ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد طی دو عملیات جداگانه در روز گذشته ۱۶۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر حشیش کشف و ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل مواد شناسایی و توقیف شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها