نظام پزشکی بندرعباس مراکز مجاز خدمات پوست و مو در هرمزگان را اعلام کرد



سازمان نظام پزشکی بندرعباس، لیستی از مراکز مجاز خدمات پوست و مو را در این استان به منظور جلوگیری از مداخلات غیرقانونی افراد سودجو منتشر کرد.

به گزارش صبح ساحل، سازمان نظام پزشکی بندرعباس در اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به مداخلات غیرقانونى برخى افراد سودجو و غیرپزشک در حوزه درمان به ویژه در زمینه پوست و مو، سازمان نظام پزشکى بندرعباس فراخوانى جهت ثبت نام پزشکان فعال در این حوزه را انجام داد.

پس از جمع آورى اطلاعات توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکى، بررسى هاى لازم جهت تطبیق با قوانین موضوعه و اخذ مدارک لازم انجام گرفت.

این اطلاعات که شامل مراکز مجاز ارائه خدمات پوست و مو در سطح استان است از طریق سایت سازمان نظام پزشکى در دسترس همشهریان و هم استانى هاى گرانقدر قرار مى گیرد تا بتوانند با اطلاع کافى نسبت به شناسایى مراکز مجاز و بهره مندى از خدمات آنها تصمیم گیرى کنند.

این لیست را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

به گزارش صبح ساحل، در سال گذشته بارها شاهد دستگیری پزشکان قلابی در کشور بوده‌ایم. پزشکان قلابی‌ای که باعث آسیب رساندن به افرادی شدند که خیال زیباتر شدن در سر داشتند.  در آبان‌ماه 1400 بود که خبر دستگیری مردی با مدرک زیردیپلم به همراه چهار زن در بندرعباس منتشر شد. مرد مذکور با جعل مدرک پزشکی خود را متخصص پوست و زیبایی جا زده بود و در آرایشگاه‌های زنانه کارهای پوستی انجام می‌داد. پس از مدتی در بهمن‌ماه 1400، مردی 35 ساله که کاردان اتاق عمل بیمارستان بود به طور سازمان یافته در طی  یک سال اقدام به جراحی‌های زیبایی می‌کرد که دستش رو شد.وی  با مدرک فوق دیپلم در حوزه زیبایی، تزریقات بوتاکس، اعمال زیبایی و پیکرتراشی طبابت می‌کرد و افراد زیادی به این دکتر قلابی اعتماد کرده و زیر تیغ جراحی این فرد رفتند که پس از مدتی دستگیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها