تسهیل شرایط ماندگاری خودرو پلاک ملی در کیش



با تصویب هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، شرایط ماندگاری خودروهای پلاک ملی در این منطقه با هدف رفاه حال کیشوندان تسهیل شد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، براساس این ابلاغ از این پس تا زمان رفع واردات خوردو به جزیره کیش، خودروهای پلاک ملی با پرداخت عوارض تردد روزانه از ۱۰ روز تا یک ماه و در موارد خاص تا چهار ماه می توانند در جزیره کیش تردد کنند.

میزان عوارض تردد سالانه خودروهای پلاک ملی، به ازای هر روز تردد ۷۰۰ هزار ریال و مدت زمان ماندگاری این خودروها طبق مصوبات هیات مدیره ۱۰ روز و در صورت احراز شرایط کیشوندی با پرداخت عوارض تردد مندرج در بند یک تا یک ماه امکان پذیر است.

در صورت تقاضا برای بیش از یک ماه با تائید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش تا سه ماه دیگر (جمعا چهارماه) و با پرداخت عوارض تردد قابل تمدید است و خودروهای مذکور باید هر سه ماه یک بار جهت خروج و ورود به جزیره اقدام کنند.

خودروهای پلاک ملی، در صورتی از تمدید بیش از یک ماه برخوردار خواهند شد که از زمان ساخت آن ها کمتر از پنج سال گذشته باشد و در موارد خاص به شرح زیر برای بیش از ۴ ماه با دستور مدیرعامل یا معاون فرهنگی و اجتماعی و پرداخت عوارض روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا چهار ماه دیگر قابل است.

افراد با شرایط خاص و ویژه شامل  جانبازان و معلولین،  ایثارگران و خانواده های شهدا، بیماران خاص و صعب العلاج و بیماران سرطانی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها