برگزاری دوره تئوری درجه سه مربیگری رشته‌های ورزشی در کیش



شرکت عمران، آب و خدمات کیش از برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه سه رشته‌های ورزشی از ۲۲ خرداد در کیش خبر داد.

      

به گزارش صیح ساحل، طبق اعلام روز دوشنبه شرکت عمران، آب و خدمات، دوره تئوری درجه سه مربیگری با هدف ارتقای کیفی فعالیت‌های آموزشی حوزه ورزش از ۲۲ تا ۲۹ خرداد به صورت حضوری در دفتر آموزش و استعداد یابی مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار می‌شود.

مبانی آمادگی جسمانی، تجزیه تحلیل مهارت ها، فیزیولوژی ورزشی، مبانی تربیت بدنی، روانشناسی ورزشی، طراحی و برنامه ریزی تمرین، رشد و تکامل حرکتی، اخلاق در ورزش، اناتومی عمومی، نقش مربی، استعداد یابی ورزشی، ایمنی در ورزش، احیا و کمک‌های اولیه و تغذیه ورزشی سرفصل‌های دورس این دوره آموزشی است.

متقاضیان برای آگاهی از شرایط و شرکت در این دوره آموزشی به واحد آموزش و استعداد یابی مرکز ورزش مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۴۲۲۵۱۱ داخلی ۱۵۰ تماس بگیرند.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقا، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها