بیش از ۸۱ هزار نفر در قالب جهاد آبرسانی هرمزگان از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند



 روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی هرمزگان با حضور استاندار مورد بررسی قرار گرفت که در قالب این طرح بیش از ۸۱ هزار نفر جمعیت استان به آب آشامیدنی پایدار دست می‌یابند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در نشست بررسی اجرایی و پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی جهاد آبرسانی با حضور استاندار هرمزگان اظهار داشت: از آنجاکه آبرسانی به مناطق مختلف استان در قالب برنامه‌های پیش بینی شده به سرعت در حال اجرا است، یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار هرمزگان که جمعیت زیادی را برای دستیابی به آب پایدار محقق خواهد ساخت، طرح جهاد آبرسانی است که در استان در قالب پروژه محرومیت زدایی با مشارکت نیروی دریایی سپاه عملیات آن آغاز شده و در آینده به سرانجام مطلوبی خواهد رسید.
عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه در اجرای این طرح ۸۱ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند، افزود: وزارت نیرو برای تحقق این مهم اعتباری افزون بر ۱۱ هزار و ۴۰ میلیارد ریال اختصاص داده که ۸۸۳ میلیارد ریال آن تاکنون پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در این راستا آبرسانی به ۱۷ مجتمع و سه تک روستا پیش بینی شده است که در مجموع ۶۷ روستا در این قالب از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، با هدف تامین نیاز آبی روستاها، در این مرحله بخشی از جمعیت روستای شهرستان های بندرلنگه، بستک، خمیر، رودان، میناب، قشم، جاسک، رودان و سیریک در قالب جهاد آبرسانی به آب آشامیدنی پایدار دست خواهند یافت که امیدواریم با تکمیل آن، مردم این مناطق به آب پایدار دست پیدا کنند.
وی با قدردانی از حساسیت های ویژه استاندار هرمزگان نسبت به طرح‌های آبرسانی تاکید کرد: در اجرای طرح جهاد آبرسانی، پیشرفت طرح ها با حضور استاندار بررسی و موانع پیش رو نیز برداشته می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها