دبیر هیات فوتبال هرمزگان:

ایجاد فضای دوستانه بین اهالی فوتبال ، فوتسال از جمله وظایف هیات می باشد 



نشست هم اندیشی دبیر هیات فوتبال هرمزگان و رئیس کمیته فوتسال باسرپرستان باشگاه های فوتسال استان برگزار شد.
  
به گزارش صبح ساحل، نشست هم اندیشی دبیر هیات فوتبال هرمزگان و رئيس کمیته فوتسال استان با سرپرستان باشگاه‌های فوتسال استان به منظور برگزاری لیگ فوتسال امیدهای استان برگزار شد.
دبیر هیات فوتبال استان در این جلسه  با تاکید بر این موضوع که امسال باید فضای استان در فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی به سمت صمیمیت  و دوستی پیش برود گفت: تا زمانی فضای صمیمیت در کنار یکدیگر بودن از خود مدیران شروع نشود به جامعه فوتبال استان خصوصا هواداران و اصحاب رسانه نخواهد یافت. 
اصغر معماری ایجاد فضای دوستانه و صمیمیت بین اهالی فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان را از جمله وظایف هیات فوتبال عنوان کرد و افزود:  هیات فوتبال به عنوان یکی از وظایف خود در این راه خیر پیشقدم شده  تا با ایجاد یک فضای دوستانه و تعاملی مشکلات و تنگناه ها را از سر راه بردارد.
وی ادامه داد: با تفاهم و همدلی و بسیج همه نیروها دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا تیم هایی از فوتبال ، فوتبال ساحلی و فوتسال از استان به لیگ یک و برتر صعود نمایند.
رئيس کمیته فوتسال استان گفت: ایجاد یک بستر مناسب همدلی و همفکری و برقراری ارتباطات سالم در بین باشگاه ها وکمیته فوتسال تمامی موانعی را که مانع موفقیت باشگاه های استان است،  از سر راه برداشته می شود.
حمید رضایی ، هیات فوتبال و کمیته فوتسال استان را یار و یاور باشگاه‌های استان دانست و ادامه داد: لازمه این مهم تغییر در تفکرات  و ایجاد  فضای همدلی و تعامل بین باشگاه ها و کمیته فوتسال است تا همه باور کنند که پیشرفتی اگر در فوتسال اتفاق افتاده ایجاد فضای همدلی  و وفاق دربین همه از هوادار گرفته تا بازیکن وباشگاه ها بوده است و صعود هریک از تیم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اثرات مثبتش برای کل استان خواهد بود.
در این نشست عنوان شد: در لیست ۱۶ نفره تیم ها، ۱۰  بازیکن رده سنی امید و شش نفر رده سنی جوانان باید گنجانده شود. همچنین درلیست بازی ۸  بازیکن رده سنی امید و چهار بازیکن رده سنی جوانان باشد و بازیکنان متولد ۸۰ /۱۰/۱۱ لغایت ۸۲ /۱۰ /۱۰ می توانند دراین فصل دررده امید ها بازی کنند. 
گفتنی است در این نشست سرپرستان تیم های بندرعباس، هرمز ، فین و بشاگرد پیشنهاد میزبانی مسابقات را دادند. مسابقات فوتسال امیدهای استان پس از قرعه کشی از ۱۹ شهریور ماه آغاز خواهد شد و مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود.
ایجاد فضای دوستانه بین اهالی فوتبال ، فوتسال از جمله وظایف هیات می باشد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها