از سوی هیات فوتبال سیریک انجام شد

تجلیل از داوران فوتبال و فوتسال 



درمراسمی به مناسبت روز جهانی داور و  به همت هیات فوتبال شهرستان سیریک ازداوران فوتبال و فوتسال شهرستان سیریک با اهدای هدایای نقدی و غیر نقدی تجلیل وقدردانی شد.
 
به گزارش صبح ساحل، رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک گفت:  داوری فوتبال و فوتسال شهرستان سیریک رشد و توسعه خوبی داشته است و داوران با استعدادی از شهرستان درلیگ های مختلف فوتبال وفوتسال هرمزگان قضاوت می کنند .
مهرداد احمدی اظهار داشت: آن کسی که زیبایی به فوتبال می بخشد، داوران هستند که هنر خود را در مستطیل سبز به رخ می کشند. وی گفت: این هیات تاکنون چندین برنامه برای ارتقای سطح دانش داوران شهرستان برگزار کرده است و یکی از اولویت های این هیات ارتقای داوران شهرستان است. 
رئیس اداره ورزش و جوانان سیریک گفت: روز جهانی داور فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمات داوران زحمت کش و شایسته این شهرستان است.
ابراهیم آیین پرست اظهارداشت: داوری کاری سخت و دشوار است که از عهده هر کس برنمی آید و باید قدر این قشر را بدانیم.
بخشدار مرکزی شهرستان سیریک نیز در این آئین ضمن تقدیر از هیات فوتبال شهرستان سیریک برای تلاش های قابل تقدیر گفت: شهرستان سیریک با داشتن استعدادهای فراوان ورزشی توانسته جایگاه خوبی در استان پیدا کند و این روند همچنان روبه ارتقا است.
عباس جهان الدینی توجه به ورزش را ابزاری برای کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد و گفت: توسعه ورزش و ایجاد زیر ساختهای ورزشی راهکاری مناسب برای گرایش جوانان به ورزش و دوری از اعتیاد می باشد.
جهان الدینی اضافه کرد: امروز بهانه ای است تا از زحمات سال‌ها قضاوت خالصانه و گام های استوار شما در عرصه ورزشی تشکر کنیم. در این مراسم با اهدای هدایای نقدی و غیر نقدی از ۳۰ داور آقا و بانو و پیشکسوتان داوری شهرستان سیریک تجلیل به عمل آمد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها