حرفهای پشت خط خوانندگان صبح ساحل



صبح ساحل ، اجتماعی - *برگزاری تعزیه در سالن//آیا به همان اندازه که از سالن های شهر با تبلیغات گسترده برای اجرای کنسرت های موسیقی استفاده می کردیم در ایام شهادت حسین (ع) از وجود چنین سالن هایی برای برگزاری مراسم تعزیه ونمایش های مذهبی هم استفاده می کنیم.

*و همچنان هویت بندرعباس//با آن بنده خدایی که پیام داده بود و گفته بود چرا عضو شورای شهر تیم فوتبال شهرداری را هویت فرهنگی و اجتماعی شهر بندرعباس دانسته است کاملاً موافقم یعنی این شهر کهن اینقدر از مفاخر و سرمایه های اجتماعی و فرهنگی خالی است که 12 جوان فوتبالیست که با انگیزه مالی بازی می کنند هویت بندرعباس محسوب می شوند، من فکر می کنم طرف خواسته یه چیزی بگه وگرنه...

* سرقت های پیاپی// وجود چندین سرقت پیاپی از منازل سازمانی واقع در خیابان طلوع باعث نگرانی مردم این منطقه شده است، نیروی انتظامی اقدام عاجل کن.

* افرادی که وام گرفتند و...// لطفاً لیست افرادی که طی سال های اخیر تحت عنوان ایجاد کارگاه های کارآفرینی از بانک های استان وام های کم بهره دریافت کرده و در حال حاضر نه اثری از خودشان است نه اثری از کارگاهشان را چاپ کنید اگر خواستید حداقل من 5 تا 6 نفر را برایتان نام ببرم!

*خرمای پیارم// امیدوارم امسال نیز جشنواره خرمای پیارم حاجی آباد برگزار شود، چون انصافاً کار خوبی بود.

*کار خوب//از متولیان هیئت عزاداری مالک اشتر محله بهشت بندر به خاطر همت بلندی که در گردآوری نوجوانان و جوانان این منطقه در عزاداری امام حسین(ع) دارند تشکر می کنم، اجرشان با آقا ابا عبدالله(ع).

* تاکسیرانی به کجا می رود//بنده تقریباً تمام شهرهای ایران را رفته و در سه شهر شیراز، اصفهان و قزوین هم هرکدام یکی دوسال زندگی کرده ام، با اطمینان می گویم وضعیت تاکسیرانی هیچ کجا مثل بندرعباس بی سروسامان نیست، حداقل دوبار به خود مسوولین تاکسیرانی شهر هم زنگ زده و این موارد را بازگو کرده ام ولی اراده ای در تغییر روش ندیده ام، مدتی قبل رفته  بودم توانیر،  جالب است بگویم دهها دستگاه تاکسی در پارکینگ این مجتمع بود که احتمالاً مربوط به پرسنل است و اینها ترجیح می دهند، بصورت پاره وقت کار کنند.

* پیش فروش// اینکه فقط یک زمین خالی را به مردم نشان دهیم و به عنوان آپارتمان مسکونی پیش فروش نماییم آیا قانونی است یا خیر؟

*صبح ساحل دیر می رسد//دانشجوی هرمزگانی مقیم تهران هستم، معمولاً کیوسک مطبوعاتی ابتدای خیابان شریعتی تهران صبح ساحل را با یک روز تاخیر توزیع می کند لطفاً پیگیری کنید.

* چه عجب// چه عجب صبح ساحل از پوسته محافظه کاری خود درآمده و مشکلات و حرفهای مردم را بدون سانسور منشر می کند.

* اتفاقات برق بندرعباس...//منشی کامپیوتری تلفن اتفاقات برق بندرعباس جز اینکه با یک نوار ضبط شده و معطل کردن های طولانی اعصاب شهروندان را بهم بریزد کارایی ندارد، لطفاً یک  اپراتور زنده پشت خط بگذارند تا هم خوب به مردم توضیح دهد و هم به درستی مردم را درک کند.

* جمع آوری پول...//در این ایام محرم عده ای با سوء استفاده از عشق و ارادت مرده به سیدالشهدا (ع) با بر دوش کشیدن چند علم در محلات اقدام به جمع آوری پول می کنند، متاسفانه هیچگونه رسید کتبی و مشخصات ثبت شده ای از مسجد و حسینیه خاصی ندارند، مسوولین اداره اوقاف و خیریه به این مسایل رسیدگی کنند.

*قولش نرفت//روی دستانش«پسرش» رفت ولی قولش نه،نیزه ها تا «جگرش» رفت ولی قولش نه، این چه خورشید غریبی است که با حال نزار، پای نعش قمرش رفت ولی قولش نه،... تقدیم به یگانه مرد آزاده تاریخ حسین (ع).

* طرح سوال کنید//لطفاً از روحانیون و اهل نظر طرح سوال کنید که نوشتن برخی اشعار و جملات به زبان عامیانه در مورد ائمه و عاشورا که معمولاً بر روی شیشه عقب خودروها انجام می شود اساساً کار درستی است یا خیر؟.

* لطف خدا بود//قدردان و سپاسگزار لطف پروردگار منان هستیم که طی چند روز گذشته با بارش بارانی که ظاهراً در 50 سال اخیر بی سابقه بود دریاچه ارومیه را که در حال نابودی بود جانی دوباره بخشید.

* کنترل اسیدفروش//مگر هر شهر چند محل و مرکز اسیدفروشی داریم که نمی شود خریدو فروش آن را کنترل کرد؟

*نمایندگان یادشان نرود// امیدوارم نمایندگان مجلس که اینگونه وزرای دولت آقای روحانی را قلع و قمع می کنند یادشان نرفته باشد که دولت سابق چگونه بی محابا مجلس و نمایندگانش راتحقیر می کرد.

* مجلس آینده مردم//انتخابات مجلس آینده پیش روی مردم است و مردم جواب نمایندگانی که دولت منتخبشان را اذیت می کند را پای صندوق های رای خواهند داد.

*نوسازی آسفالت چه شد؟// چرا شهرداری نوسازی و مرمت آسفالت خیابان های اصلی بندرعباس را متوقف کرده است.

*عملکرد شرکت پخش فراورده های نفتی// یعنی هیچ راهی برای ریشه کن کردن قاچاق سوخت در هرمزگان وجود ندارد؟ چرا شرکت پخش فراروده های نفتی عملکرد خود را به شکل شفاف به مردم توضیح نمی دهد؟

* من مانده ام// من مانده ام چرا دولت روحانی اصرار به معرفی افرادی به عنوان وزیر علوم به مجلس دارد که در مظان اتهام شرکت در وقایع سال 88 هستند.

اداره غله چه می کند//در خصوص ساخت سیلو در هرمزگان، صبح ساحل باید بیش از این وارد موضوع شده و عملکرد مسوولین اداره غله که سالهاست در این منصب قرار داشته و به این موضوع بی توجهی کرده اند را زیر ذره بین قرار دهد، آقا ما از اداره غله راضی نیستیم، این را به کی بگوییم.

* داد استاندار هم درآمد// حالا که داد آقای استاندار هم از وضعیت نامناسب پخت و عرضه نان در بندرعباس درآمده، یکبار برای همیشه همت کند و این معضل که سالهاست دامن گیر استان می باشد را حل نماید.

*تعارف بازی// محیط زیست استان انگار در برخورد با برخی از دستگاه ها و صنایع که دریا را آلوده می کنند تعارف و رودربایسی دارد.

* رفاقت//لطفاً بنویسید: رفاقت به تعداد نیست به معرفت است، حضرت یوسف 11 برادر داشت و امام حسین(ع) یه دونه عباس(ع) را ...

* سرم کلاه رفت//90 درصد اجناس و کالاهایی که تلویزیون های ماهواره ای تبلیغ و عرضه می کنند کلاهبرداری محض است، من که سر خرید موبایل کلاه گشادی سرم رفت، مردم به هوش باشند تا پول و سلامتی  خود را خرج این تبلیغات دروغ نکنند.

*چاره اندیشی کنید//مسوولین شهر در ارتباط با ترافیک شدیدی که روبروی آستان مقدس امامزاده سیدمظفر به خصوص در ایام مناسبت ها می شود چاره اندیشی کنند.

*بی انصافی است// خیلی بی انصافی است که زور رسانه ها فقط به یک ناظم بخت برگشته که از سر دلسوزی چند دانش آموز را تنبیه کرد برسد، چرا در روزهایی که مردم از تخلفات عجیب و غریب در اداره کل آموزش و پرورش فریاد می زدند چیزی منتشر نمی کردید؟

* چشم و همچشمی// همسرم بدلیل چشم و همچشمی مرا تحت فشار قرار داده که حتماً مثل همسایه های آپارتمان مسکونی که در آن زندگی می کنیم ماشین خارجی بخرم، وقتی می گویم ندارم که بخرم جواب می دهد پس بهتر است با یک شوهر بی عرضه زندگی نکنم، پایش را کرده در یک کفش که مهریه 500 سکه ای اش را پرداخت کنم... خدایا خودت به دادم برس.

*ولیمه های آنچنانی// آیا خدا را خوش می آید در این شرایط تنگدستی بسیاری از هموطنان، برخی از حجاج عزیز سفره ولیمه آنچنانی در این هتل و آن هتل پهن کنند و دور سفره هم پر شود از مسوولینی که الحمدلله همگی دستشان به دهانشان می رسد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها