با حضور سرپرستان تیم های فوتسال برگزار شد

جلسه هم‌فکری و هماهنگی مسابقات امیدهای هرمزگان



جلسه هم فکری و هماهنگی مسابقات فوتسال امید های استان با حضورسرپرستان تیم های شرکت کننده، ریئس هیات فوتبال استان ، سرپرست کمیته فوتسال و ربیع پور مسئول اجرایی مسابقات فوتسال درمحل  هیات فوتبال استان برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، ریئس هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: جلسه هم فکری و هماهنگی برگزاری مسابقات فوتبال در فصل جدید  در حالی برگزار می شود که کمیته فوتسال استان توانسته با برنامه ریزی دقیق ، مسابقات فصل گذشته را در رده های مختلف سنی در تاریخ های تعیین شده برگزار کرد.
قاسم رنجبریان بیان داشت: فوتسال استان دراین مدت جهشی خوبی در سطح استان وکشور داشته است و امیدواریم بابرنامه ریزی های انجام شده شاهد موفقیت های بیشتر فوتسال استان در سطح ملی باشیم.
وی بیان داشت:  باشگاه ها همان طورکه در گذشته با هیات فوتبال همگام و همراه بودند، امسال هم در فصل جدید مسابقات با تعامل و همدلی این راه را ادامه دهند تا شاهدیک رقابت سالم و بدون حاشیه در فوتسال باشیم.
در ادامه محمد پیروانی سرپرست فوتسال هیات فوتبال استان بیان داشت: در فصل جدید مسابقات امید ها،
نظم وانضباط سرلوحه کار وفعالیت مان قرار داده ایم و انتظار داریم تیم های شرکت کننده در طول مسابقات نظم وانضباط رعایت کنند تا مسابقات امسال با کیفیت بهتر برگزار شود.
وی اظهار داشت: مسابقات امسال با حضور ۹ تیم در دو گروه به صورت رفت وبرگشت (مجتمع) برگزار می شود و نقل وانتقالات بازیکنان از پنجم  الی یازدهم  خرداد تعیین شده و مسابقات از بیست و پنجم  خرداد آغاز می شود و تیم ها یک نفر به عنوان پزشکیار تیم با گذراندن دوره به هیات فوتبال معرفی نمایند.  پیروانی گفت:  در پایان تیم های شرکت کننده فوتسال امیدهای استان در فصل جدید را فولاد هرمزگان، مقاومت مارم فین، شهید پالاهنگ، اتحاد سرخون، شهسوار دیار خلیج فارس، هشتبندی، منتظران ، آیندگان و کردر سیریک نام برد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها