دوومیدانی نونهالان دختر منطقه شش کشور

هرمزگان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد



مسابقات دوومیدانی نونهالان دختر منطقه شش کشور با عنوان قهرمانی نایب قهرمانی تیم هرمزگان به پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل، منصور پزشک سرپرست هئیت دوومیدانی هرمزگان گفت: مسابقات دوومیدانی نونهالان دختر منطقه شش کشور با عنوان قهرمانی کرمان و نایب قهرمانی تیم هرمزگان به پایان رسید.
وی بیان داشت:  مسابقات دوومیدانی نونهالان دختر منطقه شش کشور در پیست تارتان مجموعه ورزشی خلیج فارس بندرعباس برگزار شد که با قهرمانی تیم کرمان ، نایب قهرمانی هرمزگان و عنوان سومی تیم یزد به پایان رسید‌.
سرپرست هئیت دوومیدانی هرمزگان اظهار داشت : این مسابقات در در ۹ ماده برگزار شد که در ماده ۱۰۰متر نازیلا بلالی از هرمزگان به مقام اول دست یافت.
معصومه علی نقی و کیمیا شریفی از کرمان به ترتیب دوم و سوم شدند. در ماده ۱۰۰متر بامانع ، عارفه پایداراز یزد به مقام نخست دست یافت. عدنان گلشن و حنانه بلالی از هرمزگان مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
در دو ۴۰۰ متر، شیما بازماندگان از هرمزگان بر سکوی اول ایستاد.  نازنین زهرا آزادی و ستایش کمالی از کرمان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
در ماده دو ۸۰۰ متر ، ثنا سیار از هرمزگان در جایگاه اول قرار گرفت. سمیرا محمد زاده از هرمزگان  دوم شد و  ماهرخ مرادی از یزد در مکان سوم ایستاد.  در ماده ۱۵۰۰ متر، رقیه جمالی از کرمان مقام اول را به دست آورد.  فاطمه امینی از یزد بر سکوی دوم ایستاد و نرجس سیاحی شیرازی  سوم شد.  در ماده پرش ارتفاع ساجده سرافراز از یزد اول شد. در پرش طول زهرا کارگر از یزد به مقام اول دست یافت.فاطمه حسن زاده و پرنیا قاسمی ازکرمان به ترتیب دوم و سوم شدند. در پرتاب وزنه
صبا عزت آبادی از کرمان بر  سکوی اول قرار گرفت.
ثمین قانونی و ژینا رادمان هر دو  از هرمزگان  دوم و سوم شدند. در پرتاب دیسک، روژینا کاردوست از کرمان به مقام اول شد. عارفه دستانی و مهلا روشنایی هر دو  از یزد  مقام های دوم و سوم را  از آن خود کردند.
در ماده رله سوئدی ، تیم های کرمان ، یزد و هرمزگان  اول تا سوم شدند.
منصور پزشک گفت :  در پایان این مسابقات تیم کرمان با ۴ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز به مقام اول دست یافت.
تیم هرمزگان با سه طلا ، سه نقره و چهار نقره به مقام دوم دست رسید  و تیم یزد با سه طلا ، سه نقره و ۲ برنز در جایگاه  سوم ایستاد.
این مسابقات قرار بود با حضور ۵ تیم برگزار شود که تیم های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در این رقابت ها حاضر نشدند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها