به مناسبت روز جهانی تکواندو برگزار شد

اجتماع بزرگ تکواندوکاران  هرمزگانی در بندرعباس



اولین و بزرگترین اجتماع تکواندوکاران هرمزگانی در بندرعباس برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، دبیرکمیته فرهنگی هیئت تکواندو استان هرمزگان گفت: به مناسبت روز جهانی تکواندو  همه ساله ، در سرتاسر جهان و مصادف با این تاریخ ، برنامه های فرهنگی و ورزشی متعددی در راستای تقدیر از قهرمانان و قهرمان پروران عرصه تکواندو و معرفی هرچه بیشترِ این رشته المپیکی به عموم مردم ، صورت می گیرد.


زهرا جامعی دبیر کمیته فرهنگی بیان کرد : هرساله و با توجه به المپیکی بودن رشته تکواندو ، مسابقات استانی ، قهرمانی کشوری ، المپیاد ورزشی ، آزمون های ارتقا کمربند و مسابقات انتخابی برگزار می شود.


وی گفت: با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس و همزمان با فرارسیدن روز جهانی تکواندو ، تصمیم به برگزاری گردهمایی متفاوت و ایجاد فضایی مفرح برای ورزشکاران و قهرمانان مان شدیم.


زهراجامعی بیان کرد : به همت هیئت تکواندو استان هرمزگان و حمایت  کاووس ندایی رئیس و شاهین ایرانخواه دبیر هیئت تکواندو استان هرمزگان ، سینما ستاره شهر بندرعباس از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه و به مدت ۵ ساعت در اختیار تکواندو کاران قرار گرفت. جامعی بیان کرد : بالغ بر ۴۳۰ تکواندو کار ، قهرمان و مربی تکواندو در این سالن به تماشای فیلم نشستند. وی افزود : یکی از دستاورد های این برنامه ، حضور پیشکسوتان و اساتید به ویژه قهرمانان در کنار تکواندوکاران مبتی بود که منجر به ارتباط و تبادل هرچه بیشتر تکواندوکاران باهم و ایجاد فضایی سالم و مفرح برای ورزشکاران بود.


دبیر کمیته فرهنگی بیان کرد: توجه هیئت های ورزشی بر رشد و پیشرفت فنی و حرفه ای ورزشکاران یک الزام بوده و می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها