شرایط فروش چانگان CS55 پلاس اعلام شد؛ دومین چانگان وارداتی سایپا



چانگان CS55 پلاس دومین محصولات وارداتی سایپا پس از چانگان CS35 پلاس به حساب می‌آید. فرآیند عرضه این خودرو در دور دوم ثبت‌نام خودروهای وارداتی انجام شد و مشتریان علاقه‌مند موفق شدند تا چانگان CS55 پلاس را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند. اکنون که چند روز از پایان ثبت‌نام سامانه یکپارچه می‌گذرد، شرایط فروش چانگان CS55 پلاس از سوی سایپا اعلام شده است.

به گزارش صبح ساحل، قیمت چانگان CS55 پلاس برای مشتریان نهایی همچنان مشخص نیست. قیمت اعلام‌شده این خودرو از سوی شورای رقابت معادل یک میلیارد تومان است که سایپا همین مبلغ را به عنوان پیش پرداخت علی‌الحساب از مشتریان مطالبه کرده است. بنابراین قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل آن به مشتریان مشخص خواهد شد. بنابر حدس‌ ما در تحریریه دیجیاتو، قیمت نهایی چانگان CS55 پلاس برای مشتریان در حدود 1.5 میلیارد تومان خواهد بود.

جدول شرایط فروش چانگان CS55 پلاس در آبان ماه 1402:

خودرو قیمت رنگ‌‌ها موعد تحویل
چانگان CS55 پلاس یک میلیارد تومان سفید، مشکی، خاکستری 90 روزه

سایپا به متقاضیان خرید چانگان CS55 پلاس در سامانه یکپارچه، پیامکی را برای اطلاع‌رسانی ارسال کرده است. خوشبختانه برخلاف زوتی DL5 پارس خودرو،‌ چانگان CS55 پلاس سایپا در رنگ‌های متنوع‌تری به بازار عرضه شده است. مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری خریداری کنند. موعد تحویل خودروها نیز 90 روز کاری اعلام شده است.

چانگان CS55 پلاس یک پله بالاتر از محصول قبلی این برند یعنی چانگان CS35 پلاس قرار می‌گیرد. این خودرو یک کراس‌اوور کوچک است که با محصولاتی نظیر تیگو 7 پرو، لاماری ایما، کی ام سی K7 و فونیکس FX به رقابت خواهد پرداخت. چانگان CS55 پلاس همانند دیگر کراس‌اوورهای کوچک چینی، از پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر بهره می‌برد که 188 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور بر عهده دارد. مطابق انتظار ما، چانگان CS55 پلاس یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل شهری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها