شروع مجدد فعالیت سامانه «بازار کتاب»



با پایان سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سامانه بازار کتاب فعالیت خود را از سر گرفت؛ افزایش یارانه خریداران و ارسال رایگان بسته‌های پستی از تفاوت‌هایی است که برای سامانه بازار کتاب در نظر گرفته شده است.

                                                                           

به گزارش صبح ساحل به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با پایان یافتن سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سامانه بازار کتاب با شرایط متفاوت از قبل، فعالیت خود را از سر گرفت.

در شرایط جدید هر کدملی می‌تواند تا سقف ده میلیون ریال با یارانه ۲۵ درصد از کتابفروشی‌های حاضر در سامانه اقدام به خرید کند. همچنین این امکان فراهم است که والدین برای افراد زیر ۱۸ سال خانواده از طریق صفحه کاربری خودشان و با اضافه کردن فرزندان، به همان میزان ۲۵۰ هزار تومان یارانه برای آنها اضافه کنند و اقدام به خرید کتاب کنند.

طبق روال گذشته این یارانه خرید به کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی اختصاص دارد و خرید کتاب‌های کمک درسی شامل این یارانه نمی‌شود. همچنین ویژگی مهم دیگر این مرحله ارسال رایگان بسته‌های پستی به سراسر نقاط کشور است که هزینه آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تامین می‌شود.

سامانه «بازار کتاب» در نشانی bazarketab.ir در دسترس عموم قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها