خودروی همراهان استاندار هرمزگان در غرب بندرعباس دچار حادثه شد/ حال مصدومان وخیم نیست



خودروی پژو همراه استاندار هرمزگان شامل همراهان و محافظ در جریان بازدید مهدی دوستی از پل گچین در غرب بندرعباس دچار سانحه می‌شود.

      

به گزارش صبح ساحل به نقل از تنسیم: خودروی حامل همراهان استاندار هرمزگان از جمله محافظین وی در جریان بازدید مهدی دوستی از منطقه و پل گچین دچار حادثه می‌شود.به گفته همراهان استاندار، حال مصدومان وخیم نیست.مجروحان ۳ نفر هستند که برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند و اکنون به گفته فرخنده جلالی مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان، حالشان مساعد است اما اقدامات لازم از جمله سی تی اسکن و ... برای آنان در حال انجام است.

دراین بازدید پیمانکار و ناظران پروژه، مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندار بندرخمیر گزارشی از روند اجرا و دلایل رکود پروژه ارائه کردند، در این بازدید و بررسی میدانی استاندار هرمزگان وضعیت ساخت را نیازمند ارزیابی جدی دانست.

احداث پل‌های دوقلو و کنار گذر محور گچین به بندر که قراربود از منحصربفردترین پل‌های کشور به شمار روند و شاهکار مهندسی برای استقامت عبور محموله های ترافیکی سنگین و فوق سنگین تا بیش از هزار تن باشند و همچنین حذف نقطه حادثه خیز محور بندرعباس – بندرخمیر را به مردم هدیه کنند، از سال1380 شروع و تقریبا ساخت پل‌ها و دهانه‌ها انجام اما عملیات تکمیلی آن باقی مانده است.

  

عکس آرشیوی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها