۶ تن گوشت احتکاری در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۶ تن گوشت منجمد تنظیم بازار به ارزش ۳۰ میلیار ریال از یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت‌زنی‌های هدفمند در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و تشکیل تیمی با حضور نمایندگان سازمان صنعت،معدن و معدن استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار موردنظر مقدار پنج تن و ۶۲۲ کیلوگرم گوشت منجمد احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات معرفی و انبار مورد نظر نیز پلمب شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها