نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

شهید رئیسی، تراز و معیار رئیس جمهوری را ارتقا داد



نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: رئیس‌جمهور شهید تراز ریاست جمهوری را ارتقا داد و مردم ایران اکنون انتخابات مهم و سرنوشت سازی پیش رو دارند و انتظار می‌رود سکان اجرایی را به دست ادامه دهنده راه شهید رئیسی بدهند.

به گزارش صبح ساحل، «حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده»، امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس گفت: شهید رئیسی تراز و معیار رئیس جمهوری را ارتقا داد و رئیس جمهور بعدی باید بتواند به توقعات مردم پاسخ دهد.

وی اضافه کرد: دولت آینده باید گفتمان انقلابی که گفتمان امام راحل و رهبر انقلاب است را ادامه دهد و مردم نباید به کسی که از این گفتمان فاصله می‌گیرد رای دهند.

خطیب جمعه بندرعباس تاکید کرد: دولت انقلابی باید برای مردم در برابر نظام سلطه جهانی عزت را به ارمغان بیاورد که عملیات وعده صادق مصداق رفتار عزتمندانه در برابر نظام سلطه جهانی بود.

وی عملکرد جهادی و داشتن نیت خالص و استقامت در کار و تلاش را از دیگر ویژگی‌های لازم برای رئیس جمهور آینده دانست.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به در پیش بودن سالگرد درگذشت امام راحل خواستار تبیین ویژگی‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام عبادی‌زاده انس با قرآن و حکمت و شجاعت و ساده زیستی و استکبار ستیزی را بخشی از ویژگی‌های امام راحل عنوان‌ کرد.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت سد استقلال میناب در تامین آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه و مرکز استان گفت: اخبار نگران کننده‌ای درباره اقداماتی برای کاهش آب ورودی به این سد شنیده می‌شود.

به گفته امام جمعه بندرعباس بخشی از سرچشمه‌های آب سد استقلال میناب در خارج از استان است و بر اساس گزارش‌ها قرار است چاه‌هایی حفر شود که این اقدام سفره‌های آب زیرزمینی و کشاورزی رودان و تامین آب آشامیدنی میناب و بندرعباس را با تهدید جدی مواجه خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مسئولان خواست با جدیت از این اقدام جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: قرار نیست برای حل مشکل یک منطقه، در قسمتی دیگر از کشور مشکل ایجاد شود و می‌توان آب مورد نیاز کرمان را از طریق دیگری‌ تامین کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها