توقیف پورشه و لندکروز قاچاق در هرمزگان



سردار علي اکبر جاويدان از کشف دو دستگاه خودرو سواري پورشه و لندکروز قاچاق به ارزش 240 ميليارد ريال در شهرستان سيريک و بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سردار جاویدان فرمانده انتظامي استان هرمزگان امروز اظهار داشت: دراجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و اشراف اطلاعاتي پليس مبني بر تردد يک دستگاه خودرو سواري لندکروز قاچاق در سواحل روستاي کندال شهرستان سيريک موضوع در دستور کار ماموران آن يگان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران نسبت به تعقيب و مراقبت از خودرو مذکور اقدام نموده که راننده خودرو با مشاهده ماموران به سرعت به سمت روستاي پالور متواري و به دستور ايست توجه ننموده که با اقدام ضربتي ماموران خودرو متوقف و راننده چون عرصه را بر خود تنگ ديده با توجه به موقعيت جغرافيايي از محل متواري مي شود.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه بيان داشت :ماموران يگان امدادشهرستان بندرعباس نيز در عملياتي ديگر حين گشت زني در محورمواصلاتي قبل از پليس راه باغو به يک دستگاه پورشه مشکوک و پس از استعلام مشخص شدپلاک متعلق به خودرو ديگري است که راننده بامشاهده ماموران با رها کردن خودرو متواري ولي سرنشين آن دستگير وخودروتوقيف گرديد.

سردار جاويدان با بيان اينکه در بررسي و استعلامات صورت گرفته هر دو خودروي توقيفي قاچاق و داراي پلاک جعلي بوده گفت: کارشناسان ارزش خودروهاي کشف شده را 240 ميليارد ريال برآوردکرده‌اند که در اين رابطه ضمن تشکيل پرونده ، دستگيري متهمان نيز در دستور کار پليس قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها