تکذیب شایعه «ضربه مغزی» مجید قناد/ تصادف ۵۰ روز پیش اتفاق افتاده است



پسر مجید قناد، مجری تلویزیون با تکذیب خبر منتشر شده در شبکه اجتماعی ایکس مبنی «ضربه مغزی» این هنرمند در یک تصادف گفت: این خبر کاملا کذب است، چون تصادف پدرم حدود ۵۰ روز پیش اتفاق افتاده است و در این مدت مشکل خاصی نداشته است؛ ما چند روز پیش صرفا برای بررسی کلی (چک‌آپ) به بیمارستان مراجعه کردیم.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، صبح امروز خبری درباره تصادف و ضربه مغزی مجید قناد، مجری تلویزیون منتشر شد که نگرانی هنرمندان و مخاطبان تلویزیون را در پی داشت.

سپهر قناد، پسر مجری پیشکسوت و خاطره‌ساز تلویزیون اظهار کرد: متاسفانه یک پیام غلط در شبکه اجتماعی ایکس باعث نگرانی بیهوده مردم شد؛ بر خلاف آن‌چه گفته شده هیچ ضربه مغزی و عمل جراحی مغز صورت نگرفته است؛ در سر پدرم یک لخته خون تشکیل شده بود که با عمل ساده هماتوم بیرون کشیده شد.

پسر مجید قناد بیان کرد: من هیچ صحبتی با آقایی که در شبکه اجتماعی ایکس مطلب نوشته نداشته‌ام و نمی‌دانم بر چه اساسی از اصطلاح ترسناک «ضربه مغزی» استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پدرم (مجید قناد) الان در آی‌سی‌یوی بیمارستان بستری است و فردا به بخش عمومی منتقل می‌شوند، خدا را شکر الان خیلی بهتر هستند. پزشک ایشان هم خبر داد که مورد خاصی نیست.

 

مجید قناد، هنرمند ۷۰ ساله تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان است. از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله اشاره کرد که از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی‌وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها