آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام شد



کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره چهار پرونده مطروحه صادر کرد.

به گزارش صبح ساحل،کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود در رابطه با چهار پرونده را صادر کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت سعید باقر پسند از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۵۳ میلیون و ۹۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمدرضا عباسی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱۸ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت حامد نوری از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۵۲ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۱۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* با توجه به شکایت بهرام رشیدی فرخی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۲ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۸۷۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۸۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها