گزارش خونین در بندرعباس



صبح ساحل ،حوادث -  ظهر شنبه گذشته صدای چند شلیک تیر، عابران خیابان دانشگاه آزاد بندرعباس را به سمت خود کشاند و دقایقی بعدصدای آژیر آمبولانس به گوش رسید...

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در خصوص این حادثه گفت:مرد جوانی به نام ناصر به همراه همسرش با یک دستگاه خودرو پراید در حال تردد بودند که در خیابان دانشگاه آزاد، سرنشینان خودروی پرایدی سد راه آنها شده و به سمتشان تیراندازی نمودند. سردار رضا محمدی یگانه با اشاره به اینکه افراد مسلح  بلافاصله از صحنه متواری شدند افزود: دراین حادثه، زن که راننده بود مجروح و مرد سرنشین نیز بر اثر اصابت گلوله کشته شد.

 

این مقام مسوول در خصوص مقتول گفت: این فرد در کار ساخت و ساز مسکن بوده که در آن روز از ساعت 8صبح به اتفاق همسرش که خانه دار است از منزل خارج شدو پس از انجام کارهای روزمره، در ساعت حدودا  13 از خیابان دانشگاه در حال عبور بوده که این حادثه رخ می دهد.سردار محمدی یگانه  ادامه می دهد: مأموران پلیس از همان دقایق اولیه حادثه در محل حاضر شدند و  اوضاع را کنترل کردند. رییس پلیس هرمزگان، انگیزه حادثه تیراندازی را امنیتی ندانست و اظهار داشت:پلیس در تحقیقات مشغول یافتن انگیزه اصلی این حادثه است اما  انگیزه  تلافی‌جویانه با انگیزه‌های شخصی ،در  این پرونده پررنگ تر است.سردار محمدی یگانه این را هم تاکید کرد که پس از تکمیل پرونده و شناسایی مجرمان،جزییات این حادثه به طور کامل اطلاع رسانی می شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها