مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل خبر داد؛

برگزاری مسابقات دارت به مناسبت انتشار پنج هزارمین شماره صبح ساحل



یک دوره مسابقات دارت به مناسبت انتشار پنج هزارمین انتشار روزنامه صبح‌ساحل ویژه خبرنگاران برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، «الهام کرمی»، مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل گفت: به مناسبت انتشار پنج هزارمین انتشار روزنامه صبح ساحل تصمیم بر این گرفتیم که یک دوره مسابقات دارت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دفتر روزنامه صبح‌ساحل برگزار کنیم که این مهم با حضور خبرنگار و اصحاب رسانه اتفاق افتاد.
وی بیان داشت: روزنامه صبح ساحل علاوه بر این که به مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و هنری استان می پردازد همواره نگاهش به ورزش استان ویژه تر بوده است و در برخی از روزهای هفته دو صفحه ورزشی انتشار می دهد کاری که هیچ کدام از روزنامه‌های استان انجام نمی دهند یا اگر انجام دهند بسیار کم می باشد.
مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل، ضمن تشکر از مهراب رشیدی قائم مقام مدیر مسئول و سردبیر روزنامه صبح ساحل از محمود رئیسی دبیر سرویس ورزشی که زحمت تدارک این دوره از مسابقات دارات را بر عهده داشت تشکر کرد. الهام کرمی همچنین از حمید مرادی  از معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و هادی امامدادی مسوول انجمن دارت کارکنان شهرداری که امر برگزار و داوری مسابقات را بر عهده داشتند و تمامی کسانی که در این دوره از مسابقات دارت شرکت کردند قدردانی کرد. در پایان این مسابقات در بخش بانوان زهرا شهکرمی اول شد. مبینا رئیسی عنوان دومی را کسب کرد. غزاله ماندگاری و  سامیه طهورنیان  سوم مشترک شدند. در بخش آقایان هم مهراب رشیدی اول شد. عبدالرضا خورشید زاده در مکان دوم قرار گرفت و عنوان سوم مشترک به محمود رئیسی و علی رخبین رسید. در پایان این مسابقات هم از سوی روزنامه صبح ساحل به نفرات اول تا سوم هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. 
لازم به توضیح است روزنامه صبح ساحل نخستین روزنامه محلی استان هرمزگان است که در چند روز آینده جشن سی و نهمین سالگرد انتشار خود را برگزار خواهد کرد. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها