تحویل ۱۰۶ دستگاه ماشین‌آلات به دهیاری‌ها و شهرداری‌های هرمزگان



۱۰۶ دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری‌ها و شهرداری‌های هرمزگان اختصاص یافت.

 

 به گزارش صبح ساحل، استاندار هرمزگان گفت: یکی از مسائل اصلی استان در روستا‌ها و شهر‌ها تامین ماشین آلات خدمت رسان بود که به بهره وری و افزایش کیفیت خدمات کمک می‌کرد.

مهدی دوستی افزود: در چهار سال دولت قبل در مجموع ۳۲ دستگاه ماشین آلات به ارزش صد میلیارد تومان به دهیاری‌های هرمزگان تخصیص پیدا کرده بود که در دولت سیزدهم این تعداد به بیش از۱۵۰ دستگاه رسید و از این شمار ۱۱۸ دستگاه تحویل دهیاری‌ها شده است که بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

وی گفت: در مرحله قبل هم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس۵۰ دستگاه ون و ۲۵ دستگاه اتوبوس تخصیص داده شده بود که بخشی از آنها نیز تحویل شده و بقیه آنها نیز در چند ماه آینده تحویل خواهد شد.

دوستی با اشاره به افزایش پرداختی ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان گفت: در پایان سال۱۴۰۰ مجموع ارزش افزوده پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان حدود هزار هزار میلیارد ریال بود، اما در پایان سال ۱۴۰۲ ارزش افزوده پرداختی به ۴ هزار میلیارد تومان رسید.

دوستی افزود: پیش‌بینی می‌شود ارزش افزوده پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های هرمزگان در سال جاری به ۷ هزار میلیارد تومان برسد.

استاندار هرمزگان افزود: وصول و پرداخت این حجم از ارزش افزوده با پیگیری حاصل شده و با توجه به اینکه ارائه خدمت به صنایع را منوط به انتقال پرونده‌های مالیاتی کردیم بیش از۵۰ پرونده مهم در این دولت به استان منتقل شد.

دوستی تامین قیر و ماشین آلات را ۲ راهبرد اصلی دولت برای تقویت دهیاری‌های هرمزگان دانست و گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم قیر و ماشین آلات مورد نیاز روستا‌ها را تامین کنیم که با اولویت بندی توزیع خواهد شد.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری هرمزگان هم گفت: از این ماشین آلات، ۵۰ دستگاه به شهرداری‌های استان اختصاص یافت.

صفر صادقی پور افزود: برای تامین این ماشین آلات ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: ماشین آلات شامل خوردو‌های حمل و نقل عمومی، نیسان حمل زباله در محلات، ماشین حمل میت و کمپرسی سنگین و نیمه سنگین برای استفاده در طرح‌های عمرانی است.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری هرمزگان گفت: موضوع حمل پسماند و زباله‌های خانگی در شهرستان‌های استان یکی از چالش‌های استان بود که با تامین ۳۳ دستگاه ماشین حمل زباله و توزیع در همه شهرستان‌ها به حل این مشکل کمک شد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری هرمزگان هم گفت: از این ماشین آلات ۵۶ دستگاه به دهیاری‌های استان اختصاص یافت که منابع ۱۲۱ میلیاردی آن از طریق تسهیلات پست بانک تامین شده است.

نرگس غلامپور افزود: ماشین آلات اختصاص یافته به دهیاری‌ها شامل کامیونت و لودر است که به درآمدزایی و خدمت رسانی در روستا‌ها کمک می‌کند.

 

تحویل۱۰۶ دستگاه ماشین آلات به دهیاری‌ها و شهرداری‌های هرمزگان

 

تحویل۱۰۶ دستگاه ماشین آلات به دهیاری‌ها و شهرداری‌های هرمزگان

 

تحویل۱۰۶ دستگاه ماشین آلات به دهیاری‌ها و شهرداری‌های هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها