حادثه آفرینی در ساحل سورو؛

مقصر اصلی بی‌احتیاطی مردم است یا تعلل مسئولان؟



این روزها ساحل سورو به بزرگراهی تبدیل شده است که خودروها و موتورها در آنجا ویراژ می‌دهند. سرعت وسایل نقلیه به قدری زیاد است که به عابرین پیاده، پرندگان و حتی خودشان هم رحم نمی‌کنند. طی یک ماه گذشته بیش از 10 مورد تصادف تنها در ساحل سورو رخ داده است. مسئولان مربوطه برای بسته شدن ساحل سورو اقدامات ابتدایی را انجام داده‌اند و تنها یک ورودی آن را مسدود کرده‌اند اما همچنان ساحل مملو از خودروهایی است که با سرعت بالا به عابرین و پرندگان آسیب می‌زنند.

یکی از شهروندان بندرعباس دراین‌باره به خبرنگار صبح ساحل گفت: «عصر جمعه در ساحل سورو شاهد تصادف موتور سیکلت بوده‌ام که موتور سوار آسیب جدی دید. بی احتیاطی و سرعت رانندگان در ساحل سورو روز به روز حادثه آفرین تر می‌شود. ای کاش مسئولان زودتر دست به کار شوند و راه ساحل سورو را ببندند. چند جوان دیگر باید در ساحل آسیب ببینند؟ بی احتیاطی مردم و تعلل مسئولان موجب شده هرروز شاهد تصادفات این چنینی باشیم».

شهروند دیگری دراین‌باره افزود: «روز شنبه در ساحل سورو دو خودرو باهم برخورد کردند و سرنشینان آن راهی بیمارستان شدند. رانندگان ساحل را با خیابان اشتباه گرفته‌اند و با یکدیگر مسابقه می‌دهند که نتایج کارشان، حوادث این‌چنینی است. مردم برای تفریح و آرامش به ساحل می‌آیند، همین هم از مردم گرفته‌اند، خودم شخصاً جرئت نمی‌کنم فرزندم را به ساحل ببرم که مبادا خودرویی با آن برخورد کند و آسیب ببیند».

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها