معاون سیاسی استاندار:

هرمزگان مهیای برگزاری مرحله دوم انتخابات است



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به مهیابودن تمامی ظرفیت‌های استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مشارکت و حضور مردم انقلابی هرمزگان در جمعه پیش رو نیز همچنان پرشور و حداکثری خواهد بود و با انتخاب اصلح سرنوشت ایران اسلامی را به بهترین شکل رقم خواهندزد.

  

به گزارش صبح ساحل، احسان کامرانی روز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات استان ضمن قدردانی از مشارکت مردم استان در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: باهماهنگی و تعامل خوب هیات‌های نظارت و اجرایی، مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان در سلامت و امنیت، طبق برنامه برگزار شد و برای مرحله دوم نیز فرمانداران، بخشداران و دهیاران همچنان علاوه‌بر بازدیدهای میدانی و رفع مشکلات شعبه‌های اخذ رای، زمینه مشارکت حداکثری مردم را مهیا ‌کنند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تامین امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: این شهدای گرانقدر نماد ارزشمندی رای مردم و امانتداری در انتخابات هستند که در خاطر مردم کشور جاودان خواهند ماند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان درخصوص اهمیت حفاظت از فیبرهایی نوری، توضیح داد: ممنوعیت حفاری در سراسر استان تا روز شنبه ۱۶ تیرماه ادامه خواهد داشت و ضمن برخورد قانونی، جریمه قطع ۶ ماهه سهمیه سوخت ماشین آلات و یکماه سهمیه سوخت شرکت‌های نقض کننده این دستور، ابلاغ شده است.

کامرانی ادامه داد: تمهیدات استقرار امکانات و ماشین‌آلات پشتیبان به‌ویژه برای جزایر انجام و تمامی دستگاه‌های دولتی، فرمانداری‌ها و مدارس برای پشتیبانی وسایل سرمایشی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی تامین امکانات پشتیبان زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری، برق و آب را نیز طبق روال مرحله اول مورد تاکید قرارداد و افزود: دستگاه‌های احراز هویت، آماده‌سازی و بروزرسانی شده، تعرفه‌ها به میزان لازم توزیع شده تا مردم در روز جمعه ۱۵تیرماه بتوانند مشارکت امن و باشکوهی برای تعیین سرنوشت کشور داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان یادآور شد: همانند مرحله اول مردم با همراه داشتن کارت ملی هوشمند می‌توانند رای خود را ثبت کنند و درصورتی که کارت ملی قدیمی دارند همراه داشتن شناسنامه نیز الزامی خواهد بود ضمن اینکه متولدین ۱۵تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

مرحله دوم انتخابات روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها