۲۸هزار دستگاه ماینر در کشور کشف شد



رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر قاچاق در کشور خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایسنا، «سردار حسین رحیمی»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در جلسه انعقاد تفاهم نامه میان پلیس امنیت اقتصادی و شرکت توانیر با تاکید بر همکاری و تلاش مضاعف پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور با شرکت توانیر گفت: این همکاری‌ها باید در راستای جمع آوری و جلوگیری از استفاده از دستگاه ‌ای استخراج رمز ارز که حجم بالایی از برق تولیدی را استفاده کرده و موجبات قعطی برق می‌شود، انجام شود. در سال ۱۴۰۲ و سه ماهه اخیر نزدیک به ۲۸ هزار دستگاه ماینر قاچاق و غیرمجاز در سطح کشور کشف و جمع آوری شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه از این تعداد ماینر کشف شده بیش از ۱۷ هزار مورد آن قبل از استفاده و بهره برداری،   کشف و جمع آوری و مابقی ماینرهای کشف شده در حال استخراج رمز ارز و استفاده بودند، گفت:‌ هموطنان گرامی برای همکاری با پلیس امنیت اقتصادی می توانند اطلاعات و اخبار خود را در خصوص مقابله با این موضوع با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

رحیمی با تاکید براینکه اجرای این گونه برنامه ها دفاع از حقوق شهروندان و مقابله با متخلان و مجرمان است، گفت: دستگاه‌های ماینر کشف شده در هفته انتظامی سال جاری در مراسم امحا و آتش زدن کالا قاچاق معدوم و امحا خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها