نتایج آخرین عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد



دور جدید عرضه خودروهای وارداتی سوم تیر ماه آغاز شده بود که پس از پایان ثبت نام، امروز (سه شنبه ۱۲ تیر ماه) نتایج مشخص و بر روی سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قرار گرفته است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از مهر، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی روز یکشنبه سوم تیر ماه با عرضه ۳۱ خودرو برای آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، بازگشایی شد و بدین ترتیب متقاضیان در این مرحله می‌توانستند پنج انتخاب از سبد محصولات اعلام شده، داشته باشند.

مهلت انتخاب خودرو برای متقاضیان، سه روز و تا پایان روز چهارشنبه (۶ تیر ماه) در نظر گرفته شده بود؛ پس از اتمام مهلت ثبت درخواست خودرویی، حال امروز (سه شنبه ۱۲ تیر ماه) نتایج مشخص و بر روی سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قرار گرفته است.

برای مشتریانی که مشمول تخصیص خودرو شده‌اند، مدت زمان پنج روزه واریز وجه خودرو زمان ارسال فراخوان در نظر گرفته شده است؛ عدم واریز وجه حداکثر تا پنج روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه حذف خواهد شد.

همچنین تمام شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تأخیر در تحویل و … قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آئین نامه فوق خواهند شد.

گفتنی است، نتایج بر روی سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بارگذاری شده و ثبت‌نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری در سامانه از نتیجه تخصیص خودروی انتخابی خود مطلع شوند. همچنین ممکن است همچنان برای برخی مشتریان، هنوز تخصیصی صورت نگرفته باشد که این موضوع در ارتباط با همان اهمیت اولویت‌های انتخابی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها