جوان موتورسوار رودانی، ناجی 3 بیمار شد



جوان 22 ساله رودانی که دچار مرگ مغزی شده بود جان 3 بیمار پیوند اعضا را نجات داد. کبد وی به آقای  34 ساله از اصفهان ،کلیه هایش به آقای 39 ساله از بستک  و خانم 23ساله در لار  اهدا شد. 

به گزارش صبح ساحل، محمد نبی سالاری در چهارشنبه  29آذر بر اثر واژگونی با موتورسیکلت دچار ضربه مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی،جمعه گذشته  اعضای بدنش به بیمارستان ابوعلی سینا انتقال داده شد.به گفته دکتر  محمود حسین پور رییس بخش اهدای عضو هرمزگان، این موتورسوار ، به بیمارستان شهید محمدی منتقل و به علت شدت جراحات به صورت اورژانسی مورد عمل جراحی قرار گرفت  ،بعد از آن در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان بود اما به رغم اقدامات درمانی انجام شده ، مرگ مغزی وی یک هفته پس از حادثه یعنی در  چهارشنبه 6 دی ماه جاری توسط پزشکان ، تایید شد.

دکتر حسین پور با بیان اینکه  با رضایت خانواده مبنی بر  اهدای اعضای بدن دلبندشان گفت: کبد و دو کلیه محمد نبی در بامداد هشتم دی ماه  توسط جراحان اعزامی از مرکز پیوند جنوب غرب کشور برداشته و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان ابوعلی سینا منتقل شد.دکتر حسین پور در ادامه ضمن تقدیر از ایثار خانواده سالاری برای انجام این کار خداپسندانه، برای آن مرحوم از درگاه باری  تعالی طلب آمرزش کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها