رقابت‌های شوتوکان بانوان هرمزگان

باشگاه نگار بر سکوی قهرمانی ایستاد


نویسنده: بتول جهانگیری

مسابقات کاراته سبک شوتوکان بانوان هرمزگان  با حضور ۱۰ تیم و ۲۷۲ شرکت کننده برگزار شد‌.


به گزارش صبح ساحل، در این مسابقات باشگاه های نگار ، آفتاب، تلاش، گاز، رزم میناب، شهرداری بیکا، ستاره سرخ آسا درگهان، نجیب، دنیای قدرت و ایرنیان به میزبانی هیئت کاراته استان در سالن برق منطقه ای با هم رقابت کردند.


اختتامیه این مسابقات که با حضور مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان ، سنسی پردل رمضانی بنیانگذار کاراته استان، حسین رمضانی نماینده انجمن کاراته شوتوکان، خوارزمی از پیشکسوتان سبک و طلعت حیدری نایب ریئس کاراته استان برگزار شد و مدال و جام قهرمانی به تیم های برتر اهدا شد.


این مسابقات با حضور تیم‌ های رودان ، میناب ، بندرعباس و قشم برگزار شد و  بعد از رقابت‌های نفسگیر و جذاب تیم «نگار» به مربیگری سنسی طلعت حیدری با کسب ۲۱ مدال طلا، ۲۲ گردن آویز نقره و ۳۰ نشان برنز با اختلاف، مقام نخست این مسابقات را به دست آورد.


تیم گاز به مربیگری سنسی زهرا فتاح پور نیز با کسب ۱۸ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۵ برنز دوم و تیم «تلاش» به مربیگری سنسی مریم سالاری با ۱۷ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۱۹ برنز سوم شد.  مرجانه پریزاده، هاجر کبابی، رویا میر فلاح، آتنا پارسا، میترا نیک نسب و سمیرا احمد زاده این دوره از مسابقات را قضاوت کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها