افزایش خودسرانه کرایه تاکسی ها در بندرعباس

شهرداری: هنوز مجوزی صادر نشده


نویسنده: فاطمه کریمی


مدتی است که شهروندان در تماس با تحریریه صبح ساحل از افزایش خودسرانه کرایه تاکسی ها گلایه مند هستند. به گفته ی مردم، نظارت دقیق و کافی بر عملکرد تاکسی‌ها نیست و رانندگان خودسرانه قیمت ها را افزایش داده اند. با پیگیری صبح ساحل مشخص شد که مجوزی برای افزایش قیمت نرخ تاکسی ها از سوی شهرداری بندرعباس صادر نشده است.

         
به گزارش صبح ساحل، به دنبال گلایه مندی برخی از شهروندان درخصوص افزایش کرایه تاکسی‌ها پس بررسی ها و پیگیری ها مشخص شد عده ای از رانندگان بندرعباس بدون ابلاغ مجوز، کرایه خط خود را افزایش داده اند که این موضوع با واکنش مردم مواجه شده است.

         

البته این موضوع تازه ای نیست و سال هاست که شاهد تکرار این موضوع بوده ایم. در این راستا با روابط عمومی شهرداری بندرعباس گفتگو کردیم.مریم پاسلار، مدیر روابط عمومی شهرداری بندرعباس گفت: شورای شهر باید اجازه ی افزایش قیمت ها را بدهد و این مسئله بزودی بررسی خواهد شد. در حال حاضر تمام تاکسی ها بایستی با همان نرخنامه قبلی هزینه ها را دریافت کنند.

           

گفتنی است که همه ساله با شروع سال و افزایش هزینه ها برخی از رانندگان پیش از اجرای طرح نرخنامه تاکسی ها ،کرایه ها را افزایش می دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها