حضور شخصیت‌های مهم در مراسم تشییع شهدای خدمت



مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر شیهد آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز-چهارشنبه-۲ خرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران آغاز شد .

به گزارش صبح ساحل،  یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش که برای بازدید از سد خداآفرین و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بودند، به علت شرایط نامساعد آب و هوایی، دچار سانحه شد و تمام سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

 

پس از تشییع پیکر وزیر امورخارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان در تبریز و قم، امروز مردم تهران شهدای خدمت را بدرقه می کنند و قرار است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه تهران بر پیکرشان نماز اقامه کنند.

                        

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه،حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی،غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور،رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش،حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا،اسماعیل هنیه رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس، شیخ نعیم قاسم قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان،احمد وحیدی وزیر کشور و عده ای زیادی از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها