روز جهانی بهداشت حرفه‌ای و تجلیل از برگزیدگان حوزه HSE در هرمزگان برگزار شد:

تقدیر ویژه از مدیرعامل و مدیر HSE شرکت خدمات دریایی و بندری بتاء در حوزه بهداشت و ایمنی



هفته گذشته طی دو مراسم جداگانه که به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نیز مراسم تجلیل از برگزیدگان حوزه ایمنی سازمان بنادر و دریانوردی استان برگزار شد، از مهندس فؤاد جلیلیان مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء و علی منصوری، مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به‌ دلیل عملکرد مثبت در ارتقای ایمنی بندر شهید رجایی تقدیر ویژه شد.
 
 

کار و خدمت در گرو ایمنی و بهداشت
علی منصوری در گفتگو با صبح ساحل به تشریح مراسم "تجلیل از برگزیدگان حوزه HSE سازمان بنادر هرمزگان" پرداخت و در این خصوص بیان داشت: "تولید بیشتر و باکیفیت در سایه توجه به مسائل بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست یکی از مهم‌ترین اهداف قابل ترسیم در صنعت است".
وی افزود:" از دستاوردهای توجه به این هدف متعالی می‌توان به ارتقای سطح سلامتی کارکنان، کاهش آثار نامطلوب صنعت بر محیط‌زیست، افزایش ایمنی کارکنان، تجهیزات و تأسیسات در مراکز صنعتی، کاهش حوادث و آسیب‌ها به پایین‌ترین سطح ممکن از طریق حذف شرایط ناایمن اشاره نمود".
منصوری خاطر نشان کرد: "بخش بهداشت واحد HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شرکت‌های بزرگ بعنوان یکی از بخش‌های اصلی در سه حوزه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و بهداشت عمومی مشغول فعالیت است که هفته گذشته از مهندس فؤاد جلیلیان مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی بندری بتا و بنده به عنوان مدیر HSE و پدافند غیرعامل این شرکت به دلیل عملکرد مثبت در که در ایفای وظایف و ارتقاء وضعیت HSE بندر شهید رجایی در سال ۱۴۰۳ تقدیر و تشکر شد.
 

شایان ذکر است که یک تقدیر ویژه از سوی دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از فوادجلیلیان، مدیرعامل شرکت خدمات دریایی و بندری بتاء به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای به عمل آمد.
به گفتهٔ علی منصوری، در شرکت‌هایی چون شرکت خدمات دریایی بتاء توجه به موضوع بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست یک مسئولیت فراگیر در تمامی حوزه‌ها قلمداد می‌شود و با توجه به مأموریت سازمانی، درصدد هستیم تا در کنار خدمات مستمر با ایجاد محیطی امن و عاری از آلودگی، تمامی حوادث و اثرات سوء بر افراد، محیط‌زیست و تأسیسات را حذف نماییم.
منصوری تاکید کرد: " مسئولیت تدوین، به‌روزآوری و نظارت بر اجرای الزامات یک سیستم مدیریت HSE که تضمین‌کننده این هدف باشد به عهده اداره بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است".
منصوری با اشاره به تقدیرنامه سازمان بنادر و دریانوردی استان گفت: در بخشی از این تقدیرنامه که از سوی عبدالله جعفری، مدیر ایمنی بهداشت و محیط‌زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان تقدیم شد، آمده است:
"جناب علی منصوری، بی‌تردید اتخاذ تمهیدات لازم و اجرای اقدامات شایسته از سوی شما در امور ایمنی بهداشت و محیط‌زیست و پدافند غیرعامل منجر به اعتلای وضعیت ایمنی و بهینه‌تر شدن وضعیت عملیاتی بنادر کشور خواهد شد و این تلاش‌ها بدون همراهی همدلی و تلاش کارشناسان این حوزه محقق نمی‌گردد.با عنایت به جدیت و لیاقتی که در ایفای وظایف و ارتقاء وضعیت HSE بندر شهید رجایی طی سال ۱۴۰۲ هجری شمسی ابراز داشته‌اید، این لوح سپاس تقدیم می‌گردد.امید است با اتکای به خداوند قادر متعال نسبت به تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خدمت به مردم شریف کشورمان به‌ ویژه جامعه دریایی و بندری موفق و مؤید باشید".
گفتنی است که علی منصوری، مدیر ایمنی شرکت بتاء از فواد جلیلیان، مدیرعامل شرکت بابت حمایت های بی دریغ و صیانت از نیروی کار تشکر ویژه کرد.
 
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها