مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از مجموعه رسانه‌ای صبح ساحل تاکید کرد

پتانسیل بالای سرمایه‌گذاری در فرودگاه بندرعباس



مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از مجموعه رسانه ای صبح ساحل بر حمایت از سرمایه گذاری در پروژه های فرودگاه های هرمزگان به خصوص بندرعباس تاکید کرد.
 

به گزارش صبح ساحل، رضا کارگر با اشاره بر استفاده حداکثری مشارکت بخش خصوصی در صنعت فرودگاهی کشور گفت: "امیدواریم با کمک رسانه صبح ساحل و دیگر رسانه‌های استان در جریان پیگیری مطالبات مردمی، کمبودها و کاستی‌ها قرار بگیریم.

وی اولویت کار روابط عمومی شرکت فرودگاه ها را ارتباط سازنده با تمامی رسانه‌ها دانست و ادامه داد: "حرف رسانه‌ها را به‌عنوان نمايندگان افکار عمومی می شنویم و در کنار آنها در مسیر خدمت به مردم تلاش می کنیم.

رضا کارگر با تأکید بر استقبال ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی تصریح کرد: "یکی از راهبردهای کلان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، استفاده حداکثری از مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح ها و پروژه های فرودگاهی است و با توجه به وجود فرصت‌های سرمایه گذاری متعدد و متنوع و از طرفی هم، جذابیت بالای صنعت فرودگاهی برای سرمایه گذاری، مشارکت در پروژه های عمرانی و تجاری صنعت فرودگاهی فرصتی عالی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: امیدوارم با کمک رسانه‌ها و مسئولان استان طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های فرودگاه بندرعباس به اجرا درآید.

کارگر به «ایرتاکسی» اشاره ای داشت و یادآور شد: "در راستای توسعه هوانوردی عمومی(ایرتاکسی) از پیشنهاد همه سرمایه‌گذاران خصوصی در این بخش استقبال می کنیم".

وی عنوان کرد: "افراد دارای سرمایه می‌توانند این هواپیماهای سبک را اجاره کنند و از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درخواست خلبان داشته باشند.

کارگر ادامه داد: اجرای چنین روندی علاوه بر اینکه به درآمدزایی و رشد اقتصاد در کشور می انجامد، موجب تردد در مسیرهای کم تقاضا نیز می شود، حتی مسافر می تواند با خرید بلیت «ایر تاکسی»، پرواز مستقیم و بدون هدر رفت زمان داشته باشد.

این مقام مسئول با تاکید‌ بر پتانسیل بالای سرمایه گذاری در فرودگاه بندرعباس تصریح کرد: در راستای تحقق این هدف، ارتباط دوطرفه با رسانه ها لازم است.

رضا کارگر از برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و مدیران شرکت فرودگاه‌ها و بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌ها زیرساختها و امکانات فرودگاهی در آینده نزدیک خبر داد.

 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها